25 Oct. 2013
În urmă cu o săptămână, directorul sportiv al Barcelonei, Raül SanllehÃ, dezvăluia pentru presa din Spania că formația catalană a primit o ofertă de 250 de milioane de euro, în vară, pentru transferu l lui Messi, însă totul a picat după ce jucătorul a spus "nu".
Dezvăluirile oficialului catalan au declanșat un adevărat carusel, iar jurnaliștii spanioli au aflat ieri numele echipei care, ajutată de firma de echipament sportiv Adidas, a făcut o ofertă istorică pentru lumea fotbalului.
Jurnalistul François Gallardo a dezvăluit în cadrul emisiunii Punto Pelota că formația în cauză e Bayern Munchen, iar Adidas urma să susțină jumătate din suma de transfer, adică 125 de milioane de euro. Explicația e simplă: Messi are un contract de sponsorizare cu Adidas, în timp ce la Barcelona e obligat să joace în echipament Nike, așa că e normal ca gigantul german să-și dorească să-l vadă pe Messi îmbrăcând tricoul unei echipe aflată în sfera sa de influență.
"Oferta a ajuns pe masa agenților lui Messi în vară, însă argentinianul nici nu a vrut să audă. A refuzat din primul minut. A vorbit despre asta cu cel de-al treilea om ca importanță din club, Sanllehi Raul și i-a spus: am primit această ofertă, dar nu am de gând să o accept.
Adidas avea trei echipe pe care le sponsoriza și la care ar fi vrut să-l ducă pe Messi. Prima dintre ele e Bayern Munchen! Poate cele trei cluburi vor încerca din nou la vară și, pentru 250 de milioane de eruo, Barcelona îl va vinde", a declarat Gallardo în cadrul show-ului TV mai sus amintit. Acesta a precizat că va dezvălui și numele celorlalte două echipe interesate de Messi în următoarele săptămâni.