Acasa » Fotbal Extern » Spaniolii au văzut decizia lui Istvan Kovacs din Liverpool – Real Madrid şi au tras concluzia

Spaniolii au văzut decizia lui Istvan Kovacs din Liverpool – Real Madrid şi au tras concluzia

Spaniolii au văzut decizia lui Istvan Kovacs din Liverpool - Real Madrid şi au tras concluzia
Foto: Profimedia 05.11.2025

Istvan Kovacs a fost în centrul atenției la marele meci dintre Liverpool și Real Madrid, câștigat de englezi, scor 1-0.

Concret, arbitrul român a refuzat să dicteze penalty pentru gazde în minutul 33, la un henț comis de Tchouameni.

Spaniolii au văzut decizia lui Istvan Kovacs din Liverpool – Real Madrid şi au tras concluzia

Presa din Spania a analizat situația și chiar a apelat la verdictul unui specialist, care spune că se putea dicta fără emoții și lovitură de la 11 metri pentru Liverpool, situația fiind acoperită de regulament.

Interesant este faptul că Istvan Kovacs a decis inițial să sancționeze hențul comis de fotbalistul francez al lui Real Madrid, însă, după ce a revăzut faza cu ajutorul sistemului VAR, românul a concluzionat că nu trebuie acordat penalty pentru gazde.

Spaniolii au comentat situația și consideră că românul nu ar fi comis o greșeală dacă ar fi acordat lovitură de la 11 metri pentru Liverpool, având în vedere că faza este la limita regulamentului.

„După ce faza a fost revizuită de VAR, s-a decis că nu este penalty. Totuși, dacă s-ar fi acordat, ar fi trebuit acceptat. Hențul lui Tchouameni… este o zonă gri. O fază la limită, deschisă interpretărilor.

În ceea ce privește comentariul că avea mâna lipită, lipită ar însemna să fie în spatele corpului. Este o fază la limită, iar după analiză s-a decis că nu a fost henț.

Totuși, fiind un caz interpretabil, VAR nu ar fi trebuit să intervină”, a declarat fostul arbitru Iturralde Gonzalez, potrivit publicației AS.

UEFA a venit cu explicația după decizia lui Istvan Kovacs de la Liverpool – Real Madrid

UEFA a venit cu explicația oficială după ce Istvan Kovacs a luat decizia serii în Liga Campionilor, la Liverpool – Real Madrid.

În timpul meciului, arbitrul român a dictat o lovitură liberă de la marginea suprafeței de pedeapsă, în favoarea englezilor, apoi a fost chemat la VAR. După ce a revăzut faza pe monitor, românul nu doar că nu a dictat penalty, așa cum credeau britanicii, dar și-a anulat și prima decizie!

„Mingea a atins brațul stâng al jucătorului cu numărul 14 al echipei Real Madrid, care era aproape de corp într-o poziție naturală”, a transmis forul continental.