Au luat jackpot-ul şi şi-au "betonat" noua vedetă a circuitului! Adidas, încă o lovitură pentru Simona: suma astronomică pusă pe masă pentru Naomi Osaka, la nici un an de la negocierile cu Halep

11 sep 2018 31175 afişări Comentează şi tu Tenis
Au luat jackpot-ul şi şi-au "betonat" noua vedetă a circuitului! Adidas, încă o lovitură pentru Simona: suma astronomică pusă pe masă pentru Naomi Osaka, la nici un an de la negocierile cu Halep

Adidas, fostul sponsor tehnic al Simonei, a dat lovitura cu Naomi Osaka şi s-a asigurat că tânăra niponă e plătită regeşte după performanţa istorică de la US Open 2018. Dacă la finalul lui 2017 nemţii au refuzat să pună pe masă două milioane de dolari pentru a continua contractul cu liderul mondial, acum îi oferă lui Naomi de cinci ori mai mult!

Potrivit Tennis World USA, Adidas îi pregăteşte japonezei o înţelegere de zece milioane de dolari în fiecare an. O sumă care, la prima vedere, pare astronomică, dar care e justificată dacă stăm să ne gândim că Naomi are parte de o deschidere imensă pe piaţa din Asia, dar şi pe cea din Statele Unite ale Americii: "Naomi este din Japonia, dar are legături şi cu Haiti şi SUA, aşa că pachetul de imagine pe care îl poate oferi este imens. Este foarte sinceră şi cu picioarele pe pământ, iar oamenii se simt atraşi de aceste lucruri. Va avea o carieră de succes atât pe teren, cât şi în afara lui”, a punctat Stuart Duguid, agentul lui Osaka, pentru Tennis World USA.

Evident, marea decizie a nemţilor vine ca urmare a triumfului istoric al lui Naomi pe cimentul de la Flushing Meadows, 6-2, 6-4 în finala cu cântec împotriva Serenei Williams. Practic, pe cea mai mare scenă a lumii, într-un meci despre care încă se vorbeşte intens, Adidas a fost prezent şi a dat o adevărată lovitură de imagine.

La finalul lui 2017, după trei ani de colaborare, Simona şi Adidas s-au pus din nou la masa negocierilor, dar firma nemţească de echipament sportiv nu a dorit să-i ofere cele două milioane de dolari cerute, preferând, la acea vreme, să investească în Naomi Osala şi Jelena Ostapenko, două jucătoare tinere, de viitor, despre care se spune că se vor lupta pentru marile trofee în ultimii ani.

După ce a jucat timp de o lună şi jumătate fără sponsor, Halep s-a înţeles cu Nike asupra unui contract în jurul a 1,7 milioane de euro pe an, Ion Ţiriac având un rol important în încheierea afacerii.

Versiune selectata: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.