Un nume important pe piaţa media din România sărbătoreşte 30 de ani de pionierat în sport

6 feb 2019 367 afişări Comentează şi tu Special
Un nume important pe piaţa media din România sărbătoreşte 30 de ani de pionierat în sport

Eurosport sărbătoreşte 30 de ani de la data lansării şi a primei sale transmisiuni.

Cu această ocazie, Eurosport a creat o identitate de brand dedicată aniversării, cu scopul de a sărbători vedetele sportului şi spiritul anului 1989 – anul inaugural al canalului. Astfel, Eurosport le aduce fanilor conţinut inspirat din acea perioadă, precum filme, materiale promoţionale sau spoturi speciale, care vor fi difuzate pe toate platformele liniare, digitale şi sociale ale brandului.

Televiziunea Eurosport a fost lansată pe Sky Television în data de 5 februarie 1989, în urma unei colaborări cu European Broadcast Union, cu o plajă largă de conţinut sportiv şi comentarii în engleză, olandeză şi germană. În prima lună de la lansare, canalul a difuzat în direct unele dintre cele mai importante evenimente sportive, precum Campionatul Mondial de Schi Alpin, World Matchplay Snooker, Campionatul Mondial de Bob şi Campionatul European de Patinaj Artistic.

Astăzi, Eurosport este Gazda Jocurilor Olimpice pentru fanii din Europa, cărora le-a oferit o experienţă completă de vizionare a jocurilor de la PyeongChang 2018. Eurosport este, de asemenea, gazda ciclismului, tenisului de Mare Şlem şi a sporturilor de iarnă pentru 246 milioane de abonaţi din 75 de ţări din Europa, Asia Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu.

„În ultimii 30 de ani, Eurosport şi-a construit o poziţie de invidiat şi este astăzi una dintre cele mai recunoscute mărci sportive din întreaga lume. În România, Eurosport emite din 1994, iar versiunea localizată a fost lansată în 1997. Suntem bucuroşi că, de-a lungul anilor, am reuşit să le aducem românilor competiţii premium precum fotbalul din Premier League, tenisul de Mare Şlem de la Australian Open, Roland Garros, Wimbledon şi US Open, snookerul, ciclismul şi multe altele. Tot acest istoric plin de realizări nu poate decât să ne sporească focusul pe dezvoltarea brandului Eurosport pe piaţa din România”
Victoria Davies, SVP, General Manager pentru Discovery în regiunea Europa Centrală şi de Est, Ţările Mediterane şi Asia Centrală


„Eurosport este dedicat sportului de 30 de ani şi continuă să inoveze şi să producă schimbări în piaţă, dovedind că este un pionier al industriei sportive. Suntem incredibil de mândri de ceea ce a obţinut această companie - o dovadă a viziunii, dedicării şi angajamentului unei echipe remarcabile, pe parcursul unor ani în care Eurosport a crescut continuu până în prezent, când ajungem la mai mulţi fani şi pe mai multe ecrane ca oricând”
JB Perrette, preşedinte şi CEO Discovery International
 

  • În 2019, Eurosport este destinaţia pentru sport nr. 1 din Europa, cu două canale care ajung la 246 de milioane de abonaţi din 75 de ţări şi Eurosport.com, lansat în 1999 - în prezent, cel mai important site de ştiri sportive din Europa, cu o medie de 42 milioane de utilizatori unici pe lună.
Versiune selectata: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.