Dan Petrescu a fost demis de la Al Arabi, după un meci în care a condus cu 2-0 la pauză şi a fost învins

1 dec 2014 2628 afişări Comentează şi tu Stranieri
Dan Petrescu a fost demis de la Al Arabi, după un meci în care a condus cu 2-0 la pauză şi a fost învins

Dan Petrescu a fost demis de la Al Arabi, echipă cu care a semnat în vara acestui an. Motivul ţine de rezultatele slabe pe care le-a avut în campionatul Qatarului.

Soarta lui Dan Petrescu fusese anunţată încă de acum aproape o lună. Site-ul raya.com scria atunci că şeicii sunt nemulţumiţi de performanţele pe care Dan Petrescu le-a avut: "Clubul nostru e pe cale să pună capăt relaţiei cu Dan Petrescu. Al-Arabi a decis să angajeze un nou antrenor pentru a se ocupa de prima echipă de fotbal în perioada următoare. Motivele sunt rezultatele echipei, clasarea sa abia pe locul 7 şi risipirea şanselor la titlu", declara atunci unul dintre oficialii echipei.

Acum, adevărul.ro susţine că Dan Petrescu şi-a încheiat aventura la arabi. O situaţie ciudată pentru un antrenor care a impresionat în Liga Campionilor cu o echipă ca Unirea Urziceni şi care s-a bătut cu granzii campionatului Rusiei. Rezultatele lui Al Arabi nu s-au îmbunătăţit faţă de acum o lună, astfel că antrenorul român a rămas fără loc de muncă.

Picătura care a umplut paharul a fost ultimul meci, acasă cu Al Ahli, pierdut cu 2-4, după ce echipa lui Dan Petrescu a condus cu 2-0 la pauză. "Bursucul" lasă echipa pe locul 8, cu 14 puncte acumulate în 11 etape, la 15 puncte distanţă de liderul Al Sadd.

  • Dan Petrescu a semnat în vară cu Al Arabi un contract care ar fi urmat să se întindă pe o perioadă de două sezoane, cu un salariu anual de 3 milioane de dolari. Conform adevărul.ro, în locul acestuia va fi instalat uruguayanul Jose Daniel Carreno.
     
Versiune selectata: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.