"E o greşeală din partea arbitrului!" Un fost central spaniol susţine că Damir Skomina a greşit în finala Ligii Campionilor, dintre Tottenham şi Liverpool!

1 iun 2019 8061 afişări Liga Campionilor
"E o greşeală din partea arbitrului!" Un fost central spaniol susţine că Damir Skomina a greşit în finala Ligii Campionilor, dintre Tottenham şi Liverpool!

Secunda 25 a finalei Ligii Campionilor, dintre Tottenham şi Liverpool, a furnizat cel mai rapid penalty din istoria competiţiei, dar decizia lui Damir Skomina a fost pusă sub semnul întrebării. După ce fostul arbitru spaniol, Iturralde González, a susţinut că decizia a fost corectă, acum un alt fost arbitru spaniol susţine că slovenul de la centru a influenţat decisiv partida. 

Partida dintre Tottenham şi Liverpool poate fi urmărită aici!

Imediat după fuierul de start al partidei, Salah a pătruns din stânga terenului şi a centrat, dar mingea s-a lovit de Sissoko, iar Skomina a considerat că mijlocaşul lui Tottenham a comis henţ. 

Din penalty-ul rezultat, Salah a deschis scorul, iar imediat a apărut o dezbatere în privinţa fazei din secunda 25. 

Deşi Skomina a fost apărat pentru decizia luată încă din startul partidei, fostul arbitru spaniol, Andujar Oliver, susţine că centralul a luat decizia greşită şi şi-a argumentat afirmaţia: "E o greşeală din partea arbitrului. Mingea l-a lovit în piept pe Sissoko şi după în mână. Nu e penalty, nu sunt toate circumstanţele, acţiunea apărătorului e complet involuntară", a declarat Andujar Oliver, pentru Radio Marca. 

 

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.