Dacia Sandero, unul dintre cele mai iubite modele ale brandului auto românesc, va avea parte de o transformare uriașă. Vânzările mari din acest an au propulsat ideea și necesitatea unei noi generații, care ar putea fi lansată în anul 2028.
Considerată drept una dintre cele mai fiabile mașini de oraș, Dacia continuă să impresioneze la nivel european. Deși în România este privită cu scepticism de unii oameni, mașina autohtonă produce furori mai ales în spațiul urban al țărilor dezvoltate, deoarece aceștia caută raport calitate-preț bun.
Sandero și Sandero Stepway s-au lansat în această toamnă, dar înainte au făcut turul marilor evenimente de lansare de mașini. Dacia a impresionat la Frankfurt, astfel că impresiile inițiale vor fi transformate într-o nouă generație, cel mai probabil în 2028.
Jurnaliștii de la Carscoops spun că se așteaptă ca viitorul model Sandero să arate mai aproape de modelul actual Stepway, cu un spate ușor mai rotunjit. Totuși, un nou model reprezintă la acest moment doar o speculație care a produs extaz printre iubitorii Dacia.
Modelul actual propune o parte frontală cu faruri mai subțiri și elegante, cu lumini de zi, o grilă neagră și perdele de aer verticale pentru curățare. Totuși, jurnaliștii din presa internațională au semnalat o mică problemă de aspect a modelului Sandero, care seamănă cu un altul propus de Kia.
„Per total, nu ne deranjează partea frontală. Cu toate acestea, designul lateralelor este puțin ciudat. În timp ce modelul actual are curbe line și arcade evazate în față și spate, Sandero prezentat aici are linii mai drepte, amintindu-ne oarecum de Kia Tasman, și știm cu toții cât de controversat s-a dovedit a fi designul său”, au scris jurnaliștii străini, conform sursei de mai sus.
Noul model Sandero sosește în două variante, Expression și Journey. Cele două modele pornesc de la prețul de 14.950 de euro. Ratele pentru cele două mașini pot porni de la 167 de euro pe luna prin programul de finanțare al Dacia.
Mașinile sunt dotate cu computer de bord, ecran de 8 inchi, cruise control, proiectoare de ceață, jante de 16 inchi, o putere maximă de 90 de CP, un cuplu de 160 Nm, în 3 cilindri. Consumul mediu este unul de 5.3, anunță cei de la Dacia, iar viteza maximă poate atinge 174 de kilometri pe oră. Motorul de bază este unul TCe 90.