Un fost sponsor legendar al celor de la FCSB este gata să concedieze 10.000 de oameni și să închidă toate activitățile nerentabile. Gigantul japonez Panasonic este într-un proces de eliminare a mii de locuri de muncă pe plan mondial.
FCSB a avut ca sponsor în perioada de glorie a anilor 2000, pe spatele tricoului, în partea superioară, logo-ul Panasonic. Înțelegerea dintre bucureșteni și japonezi s-a derulat pe perioada 1998 – 2007, apoi a fost întreruptă de asiatici din cauza lui Gigi Becali, spun sursele vremii.
Cu scopul de a crește profitabilitatea și productivitatea, Panasonic dorește să taie activitățile care nu aduceau beneficii reale, astfel a hotărât să concedieze 10.000 de oameni. Compania japoneză este un adevărat gigant al pieței electrocasnicelor, dar care s-a extins recent și în producția de baterii.
Conform Economica, costul restructurărilor pe care Panasonic le-a propus este de 900 de milioane de dolari. Reprezentanții firmei japoneze spun că vor „analiza în profunzime eficiența operațională” a tuturor filialelor și departamentelor, dar și că vor „reevalua necesarul de personal și structuri organizatorice”.
Compania Panasonic este listată la Bursa de Valori din Tokyo, acolo unde are un capital de 28,12 miliarde de dolari. Prețul unei singure acțiuni este de 0.012 dolari. Numărul de acțiuni în circulație este unul uriaș, de peste 2,45 de miliarde. Ultima investiție a celor de la Panasonic a fost departamentul de producție de baterii. Aceștia au devenit un furnizor principal pentru Tesla Motors, conform sursei de mai sus.
Conform unui articol din jurnalul.ro, datat din luna iulie a anului 2005, Gigi Becali ar fi fost principalul motiv pentru care Panasonic a luat în calcul renunțarea la parteneriatul cu FCSB. Parteneriatul s-a rezumat doar la afișarea de bannere publicitare pe stadion, la meciurile echipei, precum și la conferințele de presă, în afara tricoului de joc.
La vremea respectivă, FCSB mai avea ca sponsori și alte companii mari, precum Nike, Orange, Ines, Siveco, Grand Cassino și Buderus. Formația „roș-albastră”, care este aproape de cel de-al doilea titlu consecutiv, are și astăzi un număr impresionant de sponsori, fiind un club care atrage multiple parteneriate.
Conform website-ului clubului, FCSB are acum ca sponsori companiile Nike, Betano, MG Motor, Bigotti, Walter Tosto sau Bucovina. Pe lângă aceștia, la meciurile echipei sunt multe alte companii care își promovează afacerile prin ecranele de la stadion.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER