Halep şi Nadal, vecini în vitrina unuia dintre cele mai mari magazine de echipament sportiv din Paris. Cât costă un echipament ca al Simonei pentru Roland Garros 2019 | REPORTAJ

25 mai 2019 1987 afişări Tenis
Halep şi Nadal, vecini în vitrina unuia dintre cele mai mari magazine de echipament sportiv din Paris. Cât costă un echipament ca al Simonei pentru Roland Garros 2019 | REPORTAJ
GALERIE (9 de imagini) VEZI GALERIA

Reportaj din PARIS

Simona Halep şi Rafael Nadal sunt principalii doi vectori de imagine aleşi pentru perioada Openului Francez de magazinele din Paris care vând exclusiv produse ale producătorului american de echipament sportiv, Nike. ProSport vă spune cât costă un echipament precum cel pe care îl va purta Simona Halep la Roland Garros 2019 şi vă propune, dacă vă aflaţi la Paris, să faceţi o vizită spre Arcul de Triumf, de la complexul Porte D'Auteuil, pregătiţi pentru o întâlnire altfel cu Simo şi Rafa.

În apropiere de Arcul de Triumf, unul dintre monumentele-simbol ale Parisului, la maxim zece minute de mers pe jos, fanii tenisului au la dispoziţie reprezentanţe ale tuturor marilor firme producătoare de echipament sportiv. Dacă în interiorul complexului Roland Garros nu vei găsi produsele firmei americane care îi îmbracă pe campionii din 2018, Simona Halep şi Rafael Nadal, întrucât aici sunt puse în vânzare doar produsele din linia oficială a turneului, plus produse ale firmei Muschetarului francez René Lacoste, soluţia pentru a cumpăra haine precum cele purtate de cei doi deţinători ai trofeelor este să faci o vizită la magazinele-reprezentanţă din inima comercială a capitalei Franţei.

Simona Halep şi Rafa Nadal, vitrină glamour la "5eme set" pe durata Roland Garros 2019

Imaginaţi-vă că părăsiţi complexul de la Roland Garros, într-o după amiază însorită. O faceţi pe lângă Jardin des Seres d'Auteuil. O luaţi pe lângă superbul Hipodrom d'Auteuil, unul care, aproape lunar, găzduieşte măcar un eveniment ecvestru. Ţineţi un drum drept, o cărare cu pământ bătătorit care face mersul sau jogging-ul mai plăcut pentru picioare. Nu mergeţi printre betoane, ci printr-o zonă ca un parc. Treceţi pe lângă Jardin du Raneiagh, urmaţi apoi Chaussee de la Mouette. Bulevardul Paul Doumer, unul încadrat de clădiri superbe, cu arhitectură sofisticată, vă îndreaptă către Trocadero. Veţi zări, pe dreapta, şi celebra La Grande Epicerie de Paris, cu faţada acoperită cu frunze de un verde tare, dar veţi rezista tentaţiei de a schimba ruta.

De la Trocadero, ţinta este Bulevardul Kleber. Unul cu hoteluri wow, cu valeţi la costum alb, unul pe care vezi, în weekend, doamne şi domnişoare în rochii elegante, ca de ieşit la Operă. Pe dreapta, cum te îndrepţi spre Arcul de Triumf, care - apropos, se va ivi la orizont, cu profilul inconfundabil, dai cu ochii de fotografia imensă a Simonei. Halep, cu un echipament cu model, arătând ca un model. Ai ajuns la "5eme set". Câtiva metri mai încolo tronează şi Regele Nadal, în aceeaşi vitrină.


Simona, vedetă în vitrina 5eme Set. Foto: Cezara Paraschiv / ProSport


Două treimi din vitrină îi revin lui Rafael Nadal la 5eme Set. Foto: Cezara Paraschiv / ProSport

Este vorba despre un magazin care vinde exclusiv produse Nike, un reprezentant cu privilegii. Simona Halep domină vizual prima cameră a magazinului, Nadal - pe a doua.

Interesant este că în acest magazin se mai vând încă, până la epuizarea stocului, şepci cu logo-ul RF al lui Roger Federer, chiar dacă elveţianul s-a despărţit din vara lui 2018 de firma americană (28 de euro bucata). Naomi Osaka nu eistă (aşa cum se întâmpla în 2018 cu Simona Halep în perioada sezonului de zgură), pentru că, spune responsabilul de magazin, este prea nouă în portofoliul firmei.


Şepcile cu logo-ul lu9i Roger Federer sunt puse în aceeaşi zonă cu cele ale lui Nadal. Preţul este acelaşi. Foto: Cezara Paraschiv / ProSport

Tot aici, pe lângă echipamentul pe care Simona Halep îl va purta la Roland Garros, este disponibilă şi linia de echipament folosită în startul sezonului: 60 de euro tricoul roz de competiţie, 45 de euro fusta gri şi 45 de euro maioul cu dungi - la fel de mult cât costă şi un tricou din linia personalizată a Mariei Şarapova. În continuare, Maria Şarapova rămâne singura sportivă din portofoliul Nike care are o linie proprie, marcată distinct pe etichete cu numele său - lucru neîntâlnit nici chiar în cazul echipamentului lui Nadal. Fotografia Mariei nu este însă vizibilă în magazin, chiar dacă o rochie din gama sa costă 100 de euro în cap.

Produsele din acest magazin sunt extrem de variate: sunt produse din liniile anilor precedenţi pentru Wimbledon (rochiţe albe la 100 sau 120 de euro), tricoul oficial pe care Nadal îl va purta la Wimbledon.

Cât costă un echipament precum cel pe care Simona Halep îl va purta la Roland Garros 2019

  • Tricou imprimat "viespe", alb sau negru: 65 de euro (aproximativ 310 lei)
  • Bluză trening cu mânecă lungă, "viespe": 70 euro (aproximativ 335 lei)
  • Fustă, albă sau neagră: 45 euro (aproximativ 215 lei)
  • Pantofi sport: 130 euro (aproximativ 620 lei)


Tricoul pe care Simona îl va purta la Roland Garros 2019. Foto: Cezara Paraschiv / ProSport

Pe Champs Élysées, în magazinul sponsorului Simonei Halep, fotbalul feminin ia caimacul

Magazinul Nike de pe Champs-Élysées este celebru în lume. Spre deosebire de 2018 însă, când, aşa cum aţi putut şi într-un reportaj ProSport, imensul magazin promova intens competiţia de la Roland Garros, tenisul ocupând mai bine de jumătate din parter dar şi vitrina-showroom cu gama articolelor pentru tenis, în 2019 focusul este mutat aici pe fotbalul feminin şi pe echipamentul naţionalei franceze de fotbal feminin.


Spectaculosul montaj de la intrarea în magazin. În 2018, vedetele raionului tenis erau Rafael Nadal şi Maria Şarapova. Foto: Cezara Paraschiv / ProSport

Raionul destinat tenisului se află acum la subsol, fiind mult restrâns faţă de 2018. Simona Halep, Rafael Nadal şi tânărul croat Borna Coric (care va purta echipament diferit faţă de iberic, în speţă linia specială creată pentru Paris, similară cu cea a Simonei) sunt cele trei figuri care domină vizual zona destinată sportului alb. Fotografiile lor alb-negru sunt uriaşe.


Simona şi Borna promovează linia de bază pentru Roland Garros 2019. Foto: Cezara Paraschiv / ProSport

 

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.