SALONUL DE LA PARIS | Maşinile sport, raftul cu jucării al evenimentului auto numărul 1 | GALERIE FOTO

3 oct 2014 1320 afişări Auto-Moto
SALONUL DE LA PARIS | Maşinile sport, raftul cu jucării al evenimentului auto numărul 1 | GALERIE FOTO
GALERIE (6 de imagini) VEZI GALERIA

Timp de două săptămâni şi jumătate, până pe 19 octombrie, Parisul este capitala lumii auto. Cele mai recente inovaţii de pe piaţa producătorilor de autoturisme îşi dau întâlnire la Salonul Auto cel mai vizitat, potrivit celor mao recente cifre legate de numărul de vizitatori ai ultimii ediţii. ProSport a fost prezent la inaugurarea salonului şi vă prezintă o selecţie a maşinilor sport prezente la cel mai important rendez-vous al pasionaţilor de maşini şi inovaţii de pe această piaţă de sute de milioane de euro. 

În pavilionul principal - ca numerotare (Pavilionul 1), ca plasament - chiar în dreptul marii intrări, a "laboratorului" unde se eliberează acreditările pentru accesul în zona expoziţională, ca dimensiune dar şi având în vedere faptul că aici sunt condensate marile nume ale producătorilor auto francezi (Citroen, Peugeot, Renault), modelele sport se remarcă rapid, fiind grupate natural de către organizatori, spre marginea exterioară a suprafeţei expoziţionale. De la intrarea acaparată de Aston Martin, pănâ la extrem de evidenta zona roşie Ferrari, acolo unde rulează continuu, pe un ecran gigantic, secvenţe relevante fie din istoria curselor din Formula 1 ale Scuderiei italiene, fie imagini emblematice din timpul drive-testelor modelelor de şosea. Pavilionul este de altfel mozaicat, cu maşini aparţinând unor categorii diverse, de la maşini sport până la SUV-uri, de la monoposturi de cursă la maşini de raliu, la prototipuri de tip hibrid şi maşini complet electrice.

Ferrari 458 Speciale

Bolidul, cu motor V8 cu 6.000 de turaţii pe minut, atinge 100 km/h în 3,0 secunde, iar viteza maximă depăşeşte 325 km/h. Motorul cu care este echipat această maşină deţine recordul de putere dezvoltată de un propulsor al unui automobil de şosea, cu configuraţie clasică.

Aston Martin Rapid S

Cu 560 de cai putere, Rapid S-ul propus de Aston Martin atinge 100 km/h în 4,4 secunde şi viteza maximă de 327 km/h, mai mult decât se înregistrează pe unele circuite de Formula 1. Bolidul consumă mai mult decât maşinile Ferrari - 19,5 litri / 100 km - în oraş. Preţul de pornire este 195.560 euro, iar complet echipată, maşina ajunge la 253.783 euro, fiind astfel şi mai scumpă decât maşinile sport propuse de italieni.

Ferrari California T

Cifrelele acestui model propus de Scuderia cu sediul la Maranello sunt puţin mai slabe faţă de cele ale modelului 458 Speciale: atinge 100 km/h în 3,6 seunde, dezvoltând o putere maximă de 560 de cai, la un consum de 16,5 litri / 100 km. California T este o maşină cu emisie mare de CO2, fapt ce o plasează în grupa G, a celor mai nocive maşini pentru mediu. Preţul său de bază este de 187.153 euro, în timp ce bolidul cu pachetul complet de dotări ajunge la 246.000 euro.

V12 Vantage S by Aston Martin

Accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde. Atinge viteza maximă de 328 km/h, dar are un consum semnificativ mai mare decât Rapid S-ul: 25,5 litri / 100 km. Preţul pentru acest model Aston Martin, complet echipat, ajunge la 253.783 euro.

Nissan GT-R Nismo

Bolidul japonez are sub capotă 600 de cai putere, iar preţul său porneşte de la 150.000 de euro. Nissan-ul atinge suta de kilometri în 2,9 secunde.

DS3 Racing (Citroen)

Aflat la limita gamei, cu o talie mai apropiată de o maşină de oraş normală, modelul, cu un consum urban de 8,4 litri/100 km, atinge 100 km/h în 6,5 secunde şi are preţul de pornire de 15.950 euro. Citroen DS 3 Racing beneficiază de noua şi spectaculoasa identitatite vizuală oferită de noile lumini, construite pe baza unei suprapuneri de oglinzi, care creează un interesant model al farurilor, cu forme de asemenea ieşite din comun.

Corespondenţă de la Cezara PARASCHIV (Paris)

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul S.C. WEB EDITING DEVELOPMENT SRL.