Renault susţine echipa României la competiţia internaţională "F1 in schools"

16 aug 2018 309 afişări Auto-Moto
Renault susţine echipa României la competiţia internaţională "F1 in schools"

Renault investeşte în viitor şi declină pasiunea pentru Formula 1, contribuind la formarea de noi talente în spiritul performanţei şi competitivităţii. F1 in schools este o competiţie internaţională multidisciplinară destinată elevilor între 9 şi 19 ani, care trebuie să construiască maşini de tip F1 în miniatură. Echipa din România concurează sub numele de Malaxa şi este formată din 5 elevi din Bucureşti.

Bucureşti, 14 august 2018 – Renault România susţine echipa Malaxa în pregătirea pentru etapa finală a competiţiei internaţionale F1 in schools. Provocarea principală a echipei a fost proiectarea şi construirea unui model de maşină în miniatură cât mai performant, care să poată atinge o viteză de 100 km/h cu ajutorul designului aerodinamic şi a sistemului de propulsie  cu aer  comprimat. Modelul în miniatură de tip F1 este construit din spumă poliuretanică şi este proiectat pe o scară de 1/20.

În cadrul concursului, toate echipele vor primi un punctaj pentru viteza de reacţie în momentul lansării prototipului în cursă, pentru performanţa în proba de viteză, pentru strategia de marketing, pentru grafică, pentru planul financiar şi strategia de atragere a sponsorilor. În acest context, Renault a facilitat un program de mentorat dedicat nevoilor echipei Malaxa, care a pus accent pe fiecare etapă de pregătire care va fi luată în considerare în timpul evaluării. Pentru partea tehnică, cei 5 elevi au primit îndrumări şi sfaturi din partea Directorului de sisteme de inginerie Renault Technologie Roumanie, Alin Avirvari,  un specialist cu experienţă din zona de tehnologie şi dezvoltare Renault.

Creşterea angajamentului pentru motorsport este parte din ADN-ul mărcii şi a strategiei de inovaţie tehnică Renault. Astfel, activităţile şi efortul depus pentru evoluţia într-un domeniu atât de competitiv, presupun în mod natural şi un rol activ în construirea viitoarelor performanţe sportive prin promovarea şi susţinerea tinerilor atraşi de o cariera în această zonă.

„Îmi amintesc foarte clar prima interacţiune cu membrii echipei Malaxa. Profesionalismul, entuziasmul lor şi pasiunea pentru Formula 1 au fost motivele pentru care am decis să îi susţinem în drumul lor spre Singapore. Inovaţia şi performanţa rămân preocupări constante pentru Renault, aşa ca ne bucură să constatăm că acest tip de competiţie trezeşte interesul şi motivează tinerii să se îndrepte spre o carieră în motorsport”, a declarat Elena Apostol, Head of Communication Renault România.

Emilia Barbu (Team Manager & Marketing Manager), Lara Ţîru (Graphic Design & Marketing Manager), David Şerban şi Pavel Bulgac (Manufacturing Engineers) şi Andrei Ostahie (Financial Executive) sunt cei cinci membrii ai echipei Malaxa care s-au pregătit timp de mai bine de un an pentru finalizarea proiectului.

“Indiferent de cât de bun ar fi fost prototipul nostru de maşină pentru competiţia F1 in Schools, era esenţial să găsim sprijin pentru obiectivul nostru de a concura la Singapore.  Renault a fost primul sponsor care s-a arătat interesat de proiect şi care a crezut în noi. Acest lucru ne-a încurajat să mergem mai departe şi ne-a animat să trecem peste numeroase provocări. Credem că proiectul nostru are şanse să intre în top 10, însă plecăm la drum cu gândul că suntem deja învingători”, a declarat Emilia Barbu, Team Manager Malaxa.

Competiţia internaţională este susţinută de comunitatea de Formula 1 şi partenerii săi, iar ultima etapă a ediţiei din acest an se desfăşoară la Singapore, în perioada 9 - 14 septembrie.

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul S.C. WEB EDITING DEVELOPMENT SRL.