Renault lansează proiectul de siguranţă rutieră "CovOraşul Meu"

3 mai 2018 966 afişări Auto-Moto
Renault lansează proiectul de siguranţă rutieră "CovOraşul Meu"

Renault lansează o campanie de conştientizare a importanţei educaţiei rutiere. "CovOraşul Meu" este primul covor cu străzi reale, pe care copiii se joacă învăţând să traverseze corect.

Renault a lansat recent o campanie de conştientizare a importanţei educaţiei rutiere pentru copii, sub sloganul „Cu siguranţa rutiera nu e de joaca”. Proiectul vine în contextul în care cele mai multe accidente în care sunt implicaţi copiii au loc în apropierea casei, când cei mici sunt neînsoţiţi. De aceea este important ca ei să ştie unde sunt trecerile de pietoni din cartierul lor, care sunt riscurile şi cum să se orienteze şi să traverseze în condiţii de maximă siguranţă.

Cum siguranţa rutieră e un subiect „de oameni mari”, prea puţin atractiv pentru cei mici, a fost nevoie de o abordare pe placul copiilor. Astfel, au intrat în poveste popularele covoare cu străzi, aflate în camerele copiilor din întreaga lume.

Cum funcţionează?

Părinţii intră pe https://covorasulmeu.ro, aleg unul dintre cele trei stiluri originale de ilustraţii şi introduc adresa copilului. Un algoritm special înlocuieşte automat clădirile existente pe Google Maps cu echivalentul lor ilustrat, creând o versiune în miniatură a cartierului, ce va fi imprimată pe un CovOraş.

Proiectul este dezvoltat de agenţia Publicis si este momentan într-o fază pilot, în care o primă serie de CovOraşe vor fi acordate prin tragere la sorţi, împreună cu machete de maşini Renault. Înscrierile se fac pe covorasulmeu.renault.ro până pe data de 7.05.2018.

Mai multe imagini sunt disponibile aici: https://we.tl/UGJLws7Yul.

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.