Acasa » Alte Sporturi » Auto-Moto » FOTO | Noul BMW M4 GTS e cel mai rapid model al bavarezilor: 7 minute și 28 de secunde, timpul pe Nurburgring

FOTO | Noul BMW M4 GTS e cel mai rapid model al bavarezilor: 7 minute și 28 de secunde, timpul pe Nurburgring

Constructorul bavarez a ales să sărbătorească cea de-a 30-a aniversare a modelului BMW M3 printr-o serie specială limitată la 700 de unități a modelului M4 GTS. Mașina urmează să aibă lansarea oficială în primăvara anului viitor, la Salonul Auto de la Tokyo, iar cifrele anunțate de nemți sunt impresionante și indică faptul că vom avea de-a face cu cel mai rapid BMW de serie din istorie.
FOTO | Noul BMW M4 GTS e cel mai rapid model al bavarezilor: 7 minute și 28 de secunde, timpul pe Nurburgring
  • Ediția specială BMW M4 GTS are un motor care dezvoltă 500 de cai putere și care permite o accelerație 0-100 km/h în 3,8 secunde
  • Modelul a fost dezvoltat și perfecționat pe bucla Nordschleife de la Nurburgring. Timpul pe tur a fost de 7 minute și 28 de secunde

Constructorul bavarez a ales să sărbătorească cea de-a 30-a aniversare a modelului BMW M3 printr-o serie specială limitată la 700 de unități a modelului M4 GTS. Mașina urmează să aibă lansarea oficială în primăvara anului viitor, la Salonul Auto de la Tokyo, iar cifrele anunțate de nemți sunt impresionante și indică faptul că vom avea de-a face cu cel mai rapid BMW de serie din istorie. BMW M4 GTS va fi propulsat de un motor cu șase cilindri dispuși în linie, cu tehnologie M TwinPower Turbo, care dezvoltă 500 de cai putere și care ajunge de la 0 la 100 km/h în numai 3,8 secunde. Viteza maximă este limitată la 305 km/h.

Printre elementele care fac din M4 GTS o mașină specială merită subliniate următoarele:

  • este primul automobil de serie cu stopuri OLED (organic LED)
  • are o masă proprie de numai 1.510 kilograme, deci un raport masă/putere de 3 kilograme/cal putere
  • capota, spliterul față, acoperișul, spoilerul spate, tubul de fixare al panoului de instrumente și difuzorul spate sunt realizate din plastic ranforsat cu fibră de carbon
  • frâne M din carbon ceramic standard, etriere cu șase pistoane pentru roțile față și patru pistoane pentru spate
  • transmisie M cu șapte trepte, cu dublu ambreiaj cu Drivelogic pentru schimbări foarte rapide ale vitezelor fără întreruperi ale fluxului de putere. Launch Control oferă accelerație maximă la plecarea de pe loc