Sponsorii au început să bată la ușa Anei Bogdan, după ce jucătoarea în vârstă de 25 de ani a pătruns în Top 100 WTA în acest an. Ana a anunțat parteneriatul cu o firmă de ceasuri, intrând astfel în concurență cu Simona Halep.
Bogdan, ocupanta locului 85 mondial, a semnat un contract cu Tag Heuer, o cunoscută firmă de ceasuri de lux. Compania elvețiană, a cărei imagine mai este Maria Șarapova, o va sponsoriza și pe Ana Bogdan începând cu această lună. Românca a dat duminică vestea cea mare: „Martie, vii cu vești extraordinare! Sunt așa de fericită să anunț parteneriatul meu cu Tag Heuer”, a spus sportiva din Sinaia pe Facebook, în descrierea unei poze în care apare cu un ceas Tag Heuer la mână.
Halep este cealaltă tenismenă din România care a fost aleasă de o importantă companie producătoare de ceasuri. Simona are un contract de publicitate cu Hublot, devenind imaginea firmei elvețiene în anul 2016.
Ne calificăm la EURO 2024
Vezi rezultate
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER