01:48
Viraj dupa viraj, kilometrii trec. Bogdan tine ritmul si il simt cum ma impinge sau ma infraneaza din ritmul si tonalitatea vocii. Desi la recunoasterea traseului pare ca dureaza foarte mult, in timpul cursei parca timpul se comprima si ajunge sa ne apropiem de celula de sosire cu mult mai repede. Trecem lansat prin celula de sosire, ii strang mana lui Bogdan si ne indreptam usor catre ‘stop-ul’ probei respective. Acolo ni se ofera oficial timpul obtinut de noi, dar putem vedea si timpii realizati de adversarii nostri, cu conditia ca ei sa fi luat startul in fata noastra. Nici nu iesim bine din zona de stop si imi consult telefonul pe care primesc via aplicatia WhatsApp informatii legate de ecarturi fata de adversari, timpii lor si amanunte despre probele urmatoare. Tot ce am descris mai sus se repeta, in functie de configuratia fiecarui raliu. In general, un raliu de Campionat National cuprinde intre 105 si 130 km de proba speciala care se parcurge contra-cronomentru si aproximativ 400 km de etape de legatura care se parcurg in regim de trafic deschis, cu respectarea tuturor regulilor de circulatie. O proba speciala poate dura intre 2 si 25 minute, in functie de lungime si complexitate.
Cel mai frumos moment este acela cand esti pe locul 1, iar mecanicii, prietenii, fanii, sponsorii te astepata in ultimul parc de service si te aplauda si felicita. In acelasi registru se poate inscrie si momentul in care esti pe podium, iar cei care au lucrat la masina de curse, respectiv mecanicii de elita de la Colina Motorsport, te ovationeaza din public. Sunt senzatii unice care ne plac tuturor si, evident, dorim sa se repete cat mai des.