Unde dai şi unde crapă: dezvăluirile ProSport despre afacerea propusă de LPF cluburilor l-a făcut pe patronul firmei care a trimis prezentarea să trimită nişte cereri neobişnuite

10 iun 2017 2935 afişări Fotbal Intern
Unde dai şi unde crapă: dezvăluirile ProSport despre afacerea propusă de LPF cluburilor l-a făcut pe patronul firmei care a trimis prezentarea să trimită nişte cereri neobişnuite Documentele trimise de LPF către cluburi au generat neaşteptata reacţie a patronului firmei care a făcut oferta. Acesta a cerut ProSport să şteargă sigla firmei sale de pe imaginile cu actele oficiale!

Dezvăluirea ProSport despre afacerea pe care LPF a propus-o către cluburi, în urma căreia acestea ar trebui să cedeze spaţiu publicitar pe stadioane contra unui număr neprecizat de mingi şi al unor servicii existente deja, a generat o reacţie neaşteptată din partea unei a treia părţi. Deşi nu făcea obiectul articolului decât tangenţial, Bobby Durbac, managerul firmei care a trimis la LPF propunerea de contract, a intervenit cu un drept la replică în care solicită ca ProSport să elimine sigla firmei sale din imaginile cu prezentarea ajunsă la cluburi!

Cererea este absolut neobişnuită. Durbac nu contestă autenticitatea documentului, ci vrea ca să nu fie asociat cu sigla firmei sale. Cum aceea este poza unui act cât se poate de real, care a ajuns pe masa cluburilor din Liga 1, asta ar însemna fie scoaterea de pe site a unor documente autentice pe care ProSport le-a obţinut din surse independente, fie măsluirea imaginilor (ştergerea siglei în photoshop). Publicaţia noastră nu poate da curs unor asemenea cereri.

Rămâne însă întrebarea de ce Durbac crede că oferta pe care a făcut-o LPF i-ar aduce atingere imaginii, odată devenită publică.

Bobby Durbac mai afirmă că ar fi fost nevoie şi de punctul său de vedere. Cum nu persoana respectivă a făcut obiectul articolului, în care scriem despre o propunere făcută de LPF cluburilor (şi unde există opinia ambelor părţi), punctul său de vedere într-o dispută dintre două părţi terţe era irelevant. Discuţia s-a axat pe ceea ce vrea să le dea Liga cluburilor şi pe reacţia acestora.

Cel mai interesant este, însă, că Bobby Durbac consideră avantajoasă propunerea trimisă de el pe adresa LPF. Acesta afirmă că e responsabilitatea şefilor Ligii pentru felul în care au transmis-o mai departe cluburilor.

Din dreptul la replică nu lipseşte şi tradiţionala suspiciune, omniprezentă în România, că undeva s-a copt un plan diabolic de defăimare a firmei respectivului.

Puteţi citi mai jos ce are de spus Bobby Durbac.

"Stimate domnule Andru Nenciu,

Am citit cu interes articolul «Încă o afacere marca LPF agită cluburile. Liga vrea să ia 1.000.000 de euro din publicitate pe stadioane şi să dea la schimb câteva mingi. Chilipirul a fost refuzat deja de mai multe cluburi» semnat de domnul Matei Udrea şi deoarece în fotografia de deschidere este utilizată o captură de ecran în care apare explicit logo-ul companiei pe care o conduc mă simt nevoit să fac următoarele precizări pentru corecta poziţionare a Durby Sports Marketing în contextul subiectului abordat şi pentru corecta informare a cititorilor dumneavoastră.

Din dorinţa de oferi cluburilor membre ale Ligii Profesioniste de Fotbal venituri suplimentare celor din contractul de drepturi de televiziune, compania noastră este în permanentă căutare de opţiuni atractive şi inovative de promovare pentru clienţii de reclamă prin intermediul cărora toate părţile implicate să înregistreze un beneficiu corect şi concret. Pe lângă sistemele de panotaj cu led-uri, clasice, am identificat varianta plasării de panouri mini-led în spatele porţilor, sistem folosit cu succes într-o altă ligă europeană, fără a interfera cu celelalte sisteme de panotaj instalate. Această modalitate este, după cum am menţionat, una inovativă şi, cu scuzele de rigoare pentru repetiţie, reprezintă un venit adiţional dintr-un spaţiu folosit în mod limitat până în prezent de echipele din Liga 1. Implicit, afirmaţiile din articol cu privire la sumele ce pot fi pierdute (”În schimb, paguba provocată cluburilor este majoră”) nu sunt susţinute de realitatea din piaţă.

Aşa după cum se arată şi în mesajul transmis de către LPF în atenţia cluburilor, sumele aferente acestui contract sunt suplimentare drepturilor de televiziune şi al celor de publicitate deţinute de cluburi. Durby Sports Marketing s-a adresat LPF în calitate de for reprezentativ al cluburilor înaintând oferta generală, iar modul în care LPF a ales să o transmită mai departe membrilor săi ţine exclusiv de strategia organizaţiei.

Doresc să rămân cu impresia că demersul dumneavoastră editorial nu a fost îndreptat şi către compania Durby Sports Marketing şi rămân cu regretul de a nu fi discutat în prealabil cu domnul Udrea pentru clarificarea acestor aspecte, cum ar fi fost normal.

Am ţinut să fac aceste precizări pentru a clarifica orice nuanţe ce s-ar putea ivi din interpretarea textului articolului menţionat şi pentru a nu implica Durby Sports Marketing mai mult decât este corect şi necesar într-un articol în care compania noastră nu este subiectul principal, vă adresez rugămintea ca din fotografiile inserate în pagina articolului să eliminaţi logo-ul companiei noastre. Orice cititor de bună credinţă poate face imediat asocierea între titlu şi logo-ul Durby Sports Marketing, conotaţiile aducând atingere imaginii companiei.

Ţin să vă asigur pe această cale că suntem consecvenţi crezului nostru de a furniza cu promptitudine servicii de cea mai bună calitate partenerilor noştri şi cu respect pentru valorile acestora. Din acest considerent, suntem în acelaşi timp atenţi la orice nuanţă care ar afecta notorietatea şi imaginea noastră în faţa partenerilor noştri de afaceri. De aceea, suntem siguri că veţi primi cu bună credinţă şi veţi interpreta corect dreptul nostru la replică şi vă asigurăm că suntem ca întotdeauna deschişi dialogului.

Cu deosebită consideraţie,

Bobby Durbac“

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul S.C. WEB EDITING DEVELOPMENT SRL.