Liga Profesionistă de Fotbal a anunțat că Superliga are în portofoliu un nou sponsor, de această dată în domeniu bancar: Salt Bank.
Au fost prezenți la evenimentul de lansare secretarul general al Ligii Profesioniste, Justin Ștefan și CEO-ul EaD, Orlando Nicoară, iar din partea Salt Bank au fost prezenți CEO-ul Gabriela Nistor și Viorel Ruse, reprezentant al departamentului Marketing and Communication.
Salt Bank devine astfel banca oficială a Superligii de fotbal, iar principalul sponsor rămâne Superbet.
Orlando Nicoară, CEO al EaD, a anunțat în cadrul evenimentului de la Marriott că începând din play-off-ul actualului sezon, unele partide vor putea fi urmărite și în 4K.
„În ultimii ani există un plus de credibilitate pe care fenomenul îl conferă partenerilor comerciali.
Sunt mai multe valori comune care se regăsesc atât în fotbalul profesionist şi sistemul bancar: spiritul de echipă, responsabilitatea, performanța, viziunea pe termen lung. cred că principalii beneficiari vor fi suporterii, care vor fi informaţi şi mult mai aproape de ceea ce înseamnă serviciile Salt Bank”, a declarat Justin Ştefan, secretar general al LPF, într-o conferinţă de presă.
„Sportul te face să ştii să gestionezi succesul, te învaţă să mai rezişti un pic, să fii modest, să pierzi cu demnitate. Nu se putea să lipsim din zona sportului.
Am lansat Salt Bank anul trecut şi am vrut să ne asociem cu un sport. Am ales fotbalul pentru că e foarte popular, se joacă peste tot, oamenii iubesc fotbalul. Peste 6 milioane de români s-au uitat la campionat” a declarat Gabriela Nistor, CEO al Salt Bank.
Orlando Nicoară, CEO EaD, a adăugat că începând din play-off-ul actualului sezon, partidele vor putea fi urmărite şi în 4K.
„Lucrăm la două proiecte pe zona de tehnologie. Vrem ca începând din play-off să transmitem meciuri în format 4K. E un salt extraordinar din punct de vedere tehnologic şi o reuşită atât pentru competiţie, cât şi pentru urmăritori.
Pentru noi e simplu: vizibilitatea să fie cât mai mare pentru produs. În 2017, când am intrat noi Juventus Bucureşti era în prima ligă, Sepsi abia promovase…Am avut sezoane când brandurile mari, gen Petrolul, Oţelul, UTA nu erau în competiţie.
Acum Timişoara, un oraş important, nu este prezent în prima divizie. În momentul în care avem echipe, această atractivitate sportivă generază audienţă pe stadioane, pe TV şi implicit vizibilitatea şi creşterea produsului.
Vom mai aduce o maşină VAR în perioada următoare pentru meciurile din Superliga. Peste un an sau doi ani de zile vom avea ultimele tehnologii”, a încheiat Orlando Nicoară.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER