Acasa » Fotbal Intern » Superliga » Furtună de nicăieri. CEO-ul de la Eventim l-a numit „clovnul de serviciu” pe Marius Şumudică, iar Rapid a luat o decizie fără să stea pe gânduri: „Renunțăm la ideea de a colabora”

Furtună de nicăieri. CEO-ul de la Eventim l-a numit „clovnul de serviciu” pe Marius Şumudică, iar Rapid a luat o decizie fără să stea pe gânduri: „Renunțăm la ideea de a colabora”

Cristian Hitruc
05 mart. 2025, 15:54, Superliga
Furtună de nicăieri. CEO-ul de la Eventim l-a numit „clovnul de serviciu” pe Marius Şumudică, iar Rapid a luat o decizie fără să stea pe gânduri: „Renunțăm la ideea de a colabora”
SURSĂ Sportpictures 05.03.2025

Un nou scandal care are legătură cu Marius Șumudică a izbucnit, parcă de nicăieri. CEO-ul de la Eventim l-a numit „clovnul de serviciu” pe tehnicianul celor de la Rapid București.

Giuleștenii au reacționat și au luat o decizie fără să stea prea mult pe gânduri, pe care au anunțat-o prin intermediul lui Daniel Carciug, directorul departamentului de marketing al clubului.

Marius Șumudică, criticat de CEO-ul Eventim

Marius Șumudică a făcut „spectacol” la finalul derby-ului dintre Rapid București și FCSB, disputat în etapa cu numărul 29 din Superliga României, care s-a încheiat la egalitate, scor 0-0.

Tehnicianul giuleștenilor a intrat în conflict cu fanii rivalei, cărora le-a transmis că „sunt zero” și a insinuat că fotbaliștii pregătiți de Elias Charalambous și Mihai Pintilii sunt dopați.

Acestea lucruri au stârnit o mulțime de reacții. Printre cei care l-au criticat pe Marius Șumudică se numără și Vlad Enăchescu, directorul Eventim, care și-a spus părerea, în mediul online.

„Marius Șumudică, pe care o să-l alint Șumulică, nu știu de ce, dar așa mi-a venit, a declanșat atacuri peste atacuri, ba către adversari, ba către suporteri sau jurnaliști. De ce? Nimeni nu știe să răspundă cu exactitate la această întrebare.

Eu cred că este în ADN-ul lui să se manifeste astfel, să se scălâmbăie, să provoace sau să creeze scandal, să fie clovnul de serviciu. Adică tu nu tragi un șut pe poartă în 60 de minute de superioritate unei echipe care are deja 50 de meciuri disputate în sezon și tu o dai pe doping?

Adică băieții ăia aleargă ca nebunii nu pentru că sunt pregătiți și antrenați, ci pentru că Neubert și ceilalți îi hrănesc cu apă vie. Cât de penibil să fii să ai asemenea scuze?

Pe vremuri, ai luat titlul cu anticârcel. Acum, doar pentru că sportiv ai fost inferior, arunci un nor deasupra adversarului. Șumulică este cel care provoacă și ațâță”, a spus Vlad Enăchescu, pe rețelele de socializare.

Rapid București a reacționat imediat

Rapid București a reacționat imediat după ce a văzut punctul de vedere expus de CEO-ul Eventim. Astfel, Daniel Carciug, directorul departamentului de marketing din Giulești, a anunțat că nu mai ia în calcul o colaborare între Rapid București și Eventim.

„Vlad, atunci când CEO-ul firmei de ticketing Eventim.ro își confundă rolul cu cel de analist sportiv mă face să renunț la ideea de a propune ca firma pentru care lucrezi să fie furnizorul de ticketing al FC Rapid 1923. Ne gândeam pentru sezonul următor. După clipul ăsta, nu cred că mai este de interes”, a scris Daniel Carciug, directorul departamentului de marketing de la Rapid

Răspunsul lui Vlad Enăchescu pentru giuleșteni

Imediat după ce a primit răspunsul lui Daniel Carciug, Vlad Enăchescu a oferit o nouă reacție și consideră că o posibilă relație de afaceri dintre Rapid București și Eventim nu trebuie să fie afectată de un astfel de subiect.

„Cred că nu asta e soluția! Părerea mea! Ce spun eu nu e un atac! E o constatare, iar faptul că serviciile unei companii pot aduce plusvaloare afacerii sau clubului nu are legătură cu ceea ce semnalează aproape toată presa, nu numai eu. Dar noi suntem în continuare deschiși la dialog, pe business.

Și cred că nu trebuie amestecate lucrurile! Pentru că clipul acesta nu are menirea de a afecta clubul, nici măcar pe antrenorul echipei! Și da, dacă este interpretat în cheia corectă, mesajul poate ajuta clubul, în niciun caz nu îi face rău!

PS: Pe același principiu, așteptam un telefon și o propunere de business atunci când lăudam clubul sau acțiunile lui, pentru că au fost multe ocazii!”, a mai transmis Vlad Enăchescu.