România a debutat în preliminariile pentru EURO 2024 pe „Estadi Nacional”, cu Andorra, iar partida din Grupa I a stârnit interesul telespectatorilor.
Duelul dintre Andorra și România din preliminariile pentru EURO 2024 care s-a jucat pe „Estadi Nacional”, scor 0-2, a fost transmis la TV de Antena 1, iar acesta a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare, cu audiențe mai mari decât PRO TV, anunță Paginademedia.ro.
Meciul Andorra – România a fost urmărit de peste 1,5 milioane de români în fiecare minut, iar audiența a fost de două ori mai mare decât PRO TV, postul care s-a clasat pe poziția a doua. La ora 22.30, partida din preliminariile pentru EURO 2024 a fost urmărită de 1,9 milioane de telespectatori.
Cu un rating mediu de 10,3, aproape dublu decât PRO TV, Antena 1 a fost lider și pe publicul comercial care cuprinde segmentul de vârstă 21 – 54 de ani. În mediul urban, meciul din preliminariile pentru Campionatul European a fost urmărit de aproape 900.000 de spectatori.
Pentru echipa națională a României urmează meciul cu Belarus, marți, 28 martie, ora 21.45, în etapa a doua din preliminariile pentru EURO 2024, pe Arena Națională. Duelul este transmis de Prima TV, iar cele mai tari faze se pot vedea pe ProSport.
Dacă România a învins-o pe Andorra în prima etapă din preliminariile EURO 2024, scor 2-0, Belarus a fost umilită „acasă” de Elveția, după golurile marcate de Renato Steffen (‘4 ’17 ’29), Granit Xhaka (’62) și Zeki Amdouni (’65).
După prima etapă a preliminariilor pentru EURO 2024, România se află pe locul doi în clasamentul Grupei I, cu trei puncte, la egalitate cu Elveția, însă „tricolorii” au un golaveraj mai slab. Poziția a treia este ocupată de Kosovo, cu un punct, iar pe patru este Israel. Andorra este pe cinci, iar Belarus pe șase, ambele cu zero puncte.
Care e cel mai bun fundaș dreapta al lui Dinamo din ultimii 25 de ani?
Vezi rezultate
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER