Steaua şi-a găsit un nou sponsor! SUMĂ record pentru Liga I! Ce va scrie pe tricourile "roş - albaştrilor" şi câţi bani vor încasa

18 iun 2011 41398 afişări Liga 1
Steaua şi-a găsit un nou sponsor! SUMĂ record pentru Liga I! Ce va scrie pe tricourile "roş - albaştrilor" şi câţi bani vor încasa Steaua şi-a găsit un nou sponsor! SUMĂ record pentru Liga I! Ce va scrie pe tricourile "roş-albaştrilor" şi câţi bani vor încasa

După un sezon în care au evoluat fără un sponsor oficial pe piept, roş-albaştrii sunt pe cale să oficializeze un nou parteneriat. Societatea Com Nord şi Steaua negociază parafarea unui contract pe două sezoane, clubul din Ghencea câştigând aproximativ 3 milioane de euro.

Din 2010, când pe tricourile de joc era imprimată agenţia de pariuri SportingBet, roş-albaştrii nu au mai reuşit să concretizeze un alt parteneriat. S-au mai încasat 500.000 de euro de la agenţia Bwin, însă numele vestitei case de pariuri a apărut doar pe panourile de la conferinţele de presă, în zona mixtă, zona interviurilor televizate şi boardurile publicitare de la stadion. Acum, odată cu investirea masivă în campania de transferuri, Steaua a devenit din nou interesantă: societatea Com Nord a intrat pe fir şi a trimis deja o ofertă de colaborare.

Patroni machidoni

Ce oferă Com Nord? Un contract pe două sezoane în valoare de trei milioane de euro. Discuţiile sunt departe de a fi încheiate, Becali solicitând noului partener încă un milion de euro. "Nu este bătut în cuie, sunt şi alte firme importante cu care negociem. Dacă nu vor plusa, nu se va semna noul contract", au dezvăluit surse din cadrul clubului. Chiar dacă nu vor plusa, discuţiile au şanse destul de mari de izbândă, patronii acestei importante firme de construcţii fiind de origine macedoneană, apropiaţi ai patronului din Pipera.

De la Ford, la Com Nord

Istoria sponsorilor de pe tricoul Stelei începe în 1988, când firma Ford a pus pe masă o ofertă de 300.000 de dolari. După 1989, roş-albaştrii şi-au asociat numele în general cu mărci de prestigiu, gen Philips, Dialog sau BCR, dar au şi ajutat la "spălarea" numelui RAFO, printr-un contract de un an, semnat în 2006, ce a adus Stelei un milion de euro. Ultimul partener principal a fost Sportingbet, în sezonul 2009-2010. Casa de pariuri a plătit 750.000 de euro, dar nu a mai dorit prelungirea înţelegerii şi pentru sezonul actual, din cauza unor probleme legislative şi a nerespectării unor clauze prinse în contract.

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul S.C. WEB EDITING DEVELOPMENT SRL.