Licitația care va avea loc luni, 4 aprilie, la
Liga Profesionistă de Fotbal pentru drepturile de
difuzare ale meciurilor din Liga I de fotbal, va fi urmărită cu
sufletul la gură nu doar de fanii echipelor, manageri din media sau
publicitate ci și de cei de pe piața locală de
comunicații, pentru că deznodământul luptei
tensionate în care vor fi implicații giganții RCS&RDS
și Romtelecom va fi unul dintre cei mai buni indicatori ai
strategiei reale ale celor două companii pentru piața locală în
următorii ani, au comentat pentru ZF surse de pe piață.
Finalul luptei de luni – în care vor fi aruncate în joc și zeci
de milioane de euro dar și inteligență tactică, ar putea arăta și
dacă RCS&RDS are în plan să cumpere UPC dar și dacă gigantul
german Deutsche Telekom este cu adevărat interesat
să-și mărească prezența pe piața locală, eventual cu propriile
branduri T-Home și T-Mobile, spun manageri din industrie. „E meciul
anului în telecom, ar trebui să fie transmis în direct la
televiziune”, spun, fără să glumească, unii manageri din piață care
și-au blocat luni agenda ca să poată urmări ce se întâmplă. Cel mai
mult va avea de câștigat LPF, care ar putea încasa chiar și 300 de
milioane de euro.