Culisele luptei pentru drepturile TV ale Ligii 1. Afacerea are pierderi de milioane. Cabliștii, surprinși de lipsa de apetit a românilor pentru fotbalul intern

Redactor:
Matei Udrea
Culisele luptei pentru drepturile TV ale Ligii 1. Afacerea are pierderi de milioane. Cabliștii, surprinși de lipsa de apetit a românilor pentru fotbalul intern
  • Publicat:
  • Actualizat:

Contractul drepturilor de televizare a Ligii 1 la fotbal este pe muchie de cuțit. O serie de nepotriviri ale planului inițial cu evoluția ulterioară a evenimentelor (dar și constatarea că fotbalul intern nu mai este atât de atractiv pe cât se credea) a dus afacerea, în acest moment, pe minus cu aproximativ 10 milioane de euro

Afacerea drepturilor TV pentru Liga 1 la fotbal atârnă de un fir de păr. Cei care au cumpărat drepturile prin intermediul unui off-shore din Malta înregistrează pierderi foarte greu de suportat.

Intel Sky Broadcast LTD (ISB), off-shore din Malta, a achiziționat în martie, fără licitație deschisă, drepturile TV ale Ligii 1 pentru următorii cinci ani contra a 27,5 milioane de euro net pe sezon. Pentru ca afacerea să devină profitabilă, această sumă și cheltuielile cu producerea și transmiterea meciurilor (circa 3 milioane de euro) trebuie recuperate din banii obținuți de la companiile de cablu și de la abonați, țintă acum utopică.

16,8 milioane de euro de la Dolce și UPC pentru a introduce în grilă postul gratuit Look Plus


Rețelele Dolce și UPC au plătit în total, pentru a prelua Look TV și Look Plus, 16,8 milioane de euro

Dolce (aparținând Romtelecom/Telekom) și UPC, cei doi mari operatori de cablu care au inclus în grila lor de programe, gratuit, postul Look Plus, au plătit împreună, către off-shore-ul din Malta, 16,8 milioane de euro. Cel de-al doilea post care transmite Liga 1, Look TV, unde se pot vedea cele mai interesante meciuri, poate fi recepționat doar contracost: aproximativ 2,11 euro cu TVA inclus (9,5 lei) pe lună la abonații Dolce și circa 2,25 euro cu TVA inclus (10 lei) la abonații UPC.
Dolce are circa 1,3 milioane de abonați, în timp ce UPC spune că are aproximativ 1,1 milioane. Așadar, cele două rețele au împreună cam 2,4 milioane de abonați. Piața totală din România este, în acest moment, de 7,1 milioane de abonați la rețelele de cablu. Scăzându-i pe cei sub contract cu UPC și Dolce, rezultă un rest de 4,7 milioane de consumatori, cei mai mulți – abonați la RCS: aproximativ 3,5 milioane. Circa 1,2 milioane de gospodării, în special în mediul rural, sunt împărțite între diverse rețele locale.

Cei 2,4 milioane de abonați ai UPC și Dolce dispun de opțiunea de a plăti 9,5-10 lei pe lună pentru a urmări meciurile Ligii 1 (nu se știe cu precizie câți abonați din micile rețele se mai adaugă). Din acești bani, la proprietarii drepturilor TV ajunge, spun surse din anturajul acestora, câte 1 euro pentru fiecare abonat, restul reprezentând TVA și comisionul rețelelor de cablu. Așadar, dacă toți potențialii clienți ar alege pachetul care cuprinde Look TV, suma care ar rămâne la deținătorii drepturilor TV anual, după plata TVA-ului, ar fi de 28,8 milioane de euro (2,4 milioane de abonați X 1 euro/lună X 12 luni).

Este însă evident că acest scenariu nu este realizabil și o parte dintre abonați nu va opta pentru acest serviciu. De numărul celor care se abonează la Look TV se leagă și succesul financiar al afacerii gândite de cei care au luat drepturile TV.


„Problema e că, în toți acești ani, fotbalul n-a făcut absolut nimic pentru a-și dezvolta produsul. Șefii cluburilor au luat banii fără să-i reinvestească în creșterea nivelului de performanță. Acum, în 2014, s-a ajuns aici, sutele de milioane plătite de televiziuni în ultimul deceniu s-au dus, fotbalul este la un nivel foarte scăzut, neatractiv, iar oamenii nu mai sunt dispuși să plătească pentru ceva de slabă calitate.”

persoană de decizie din piața media


În prezent, compania ISB plătește anual către LPF 34,1 milioane de euro, cu tot cu TVA (27,5 milioane net), pentru drepturile de televizare a partidelor din Liga 1. Fiind însă înregistrată în Malta, această firmă își va recupera TVA-ul, așadar Liga 1 costă efectiv 27,5 milioane.

La acești bani se adaugă costuri de producție și transmitere a meciurilor cifrate la aproape 3 milioane de euro. Un sezon de Liga 1 costă deci ISB aproximativ 30,5 milioane de euro. Sumă care depășește cu mult încasările din acest moment.

Surse: cel mult 250.000 de abonați la Look TV. ISB: „Numărul real e mult mai mare”

Numărul abonaților la Look TV era, luna trecută, foarte scăzut, spun surse din piață. Contactate de ProSport, Dolce și UPC au refuzat să ofere date concrete, dar informațiile din industria media vorbesc de cel mult 250.000 de oameni care optaseră, din iulie până în octombrie, pentru postul contracost Look TV. „Sunt zile în care nu se înregistrează nici măcar o cerere de abonare la Look TV. Cei de la UPC și Dolce sunt foarte supărați”, dezvăluia în octombrie o persoană din interiorul sistemului.

„Numărul real al abonamentelor este net superior celor vehiculate. Mai mult decât atât, cel mai îmbucurător aspect este reprezentat de media de creștere lunară a abonamentelor, care în acest moment este de peste 30%”, contrează Călin Oltean, reprezentantul ISB în conducerea televiziunilor Look Plus și Look TV.

Dincolo de semnalele din piață și de poziția oficială a ISB, situația audiențelor înregistrate de Steaua este relevantă. În primele etape măsurate de Kantar Media, firma care se ocupă de evaluarea numărului de telespectatori, Steaua a avut, la nivel național, o audiență de 117.000 de oameni la meciul cu Gaz Metan și 107.000 la meciul cu Petrolul. Până și marele derby cu Dinamo, jucat pe 31 octombrie, a avut un număr minuscul de privitori, potrivit Kantar Media: 171.000 la nivel național, pe toate categoriile de vârstă. Aceste audiențe spun ceva despre numărul de abonați la Look TV, postul unde s-au difuzat respectivele meciuri.

Transformând în bani sumele vărsate de cei aproximativ 250.000 de oameni care se abonaseră până luna trecută, putem vorbi de circa 3 milioane de euro pe an care se adaugă la cei 16,8 milioane plătiți de UPC și Dolce pentru postul gratuit Look Plus. În aceste condiții, deficitul după un sezon de contract s-ar ridica la circa 10 milioane de euro. Contribuția micilor firme de cablu, operatori în special din mediul rural și orașele mici, reduce pierderile, dar nu poate schimba semnificativ situația.

30,5 milioane de euro cheltuiesc în acest sezon, cu aproximație, proprietarii drepturilor TV pentru a transmite Liga 1

20 de milioane de euro este suma aproximativă pe care o vor încasa, în acest sezon, proprietarii drepturilor TV din revânzarea meciurilor către abonați și cabliști


Refuzul RCS de a introduce Look TV și Look Plus în grila de programe a dat peste cap tot planul de afaceri al celor care dețin drepturile TV ale Ligii 1

„Defectarea” RCS a redus la jumătate numărul potențialilor clienți

Planul inițial al deținătorilor drepturilor TV pentru Liga 1 arăta altfel. Se miza pe faptul că produsul urma să fie plasat în toate rețelele importante de cablu: RCS, Dolce, UPC. Din bazinul total de aproximativ 7 milioane de clienți, chiar și atragerea a 15% dintre abonați ar fi fost suficientă pentru a acoperi cheltuielile și a asigura un profit consistent. RCS ar fi contribuit, ca și UPC și Dolce, cu alte milioane (minimum 8, observând că media celorlalți doi operatori, mai mici, e de 8,4 milioane) pentru a prelua Look Plus gratuit în grila de programe. Fie și numai 1.065.000 de oameni (15% din totalul de 7,1 milioane) abonați la postul contracost Look TV ar fi fost suficienți pentru ca încasările să treacă de 37 de milioane de euro, iar proprietarii drepturilor TV să obțină profit consistent.

Aici a intervenit însă „defecțiunea”: RCS n-a căzut la pace cu ISB și a scos Look TV și Look Plus din rețea. Compania controlată de Zoltan Teszari este în poziție de forță pe piața românească, având aproape 50 la sută dintre abonați, iar pierderea principalei surse de clienți a schimbat complet datele problemei.

Planul de rezervă

Prima măsură majoră luată de proprietarii ISB după retragerea RCS a fost mărirea presiunii pentru a introduce meciurile și la Dolce (UPC acceptase deja), ceea ce s-a reușit. Cea de-a doua inițiativă a încălcat legea, UPC încercând să-și pună abonații în fața faptului împlinit. Inițial, pachetul cu Look TV și Look Plus a fost inclus automat în abonamentul clienților, fără ca aceștia să fi cerut acest lucru. Pentru a scăpa de acest cost suplimentar, oamenii ar fi fost nevoiți să se adreseze special operatorului. În urma scandalului izbucnit, a protestelor și a plângerilor la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, UPC a bătut în retragere: pachetul suplimentar este introdus în grilă individual, doar la cererea expresă a clienților.

Cea de-a treia măsură a vizat atragerea micilor operatori de cablu în afacere, ceea ce a mai adus Look Plus, canalul gratuit, la alte câteva sute de mii de gospodării, în special în mediul rural.

Acum se joacă, practic, un șah cu miză de multe milioane de euro. Posesorii drepturilor TV ar fi dispuși să suporte o vreme pierderile, spun surse din piața media, dacă se ajunge la măcar 500.000 de abonați pentru Look TV, postul contracost. În această variantă, veniturile de la abonați ar urca spre 6 milioane de euro, deficitul s-ar reduce semnificativ și ar începe un duel al nervilor cu RCS, companie care vizează, la rându-i, preluarea drepturilor TV la un cost cât mai mic și, dacă se poate, în exclusivitate.


La vremea semnării contractului Iorgulescu și reprezentanții ISB aveau motive să zâmbească: se profila o afacere
care avea să le umple tuturor conturile. Acum, afacerea produce pierderi

Fotbalul românesc a murit pe mâna lui: sutele de milioane de euro încasate în ultimele decenii au dispărut fără urmă

Acum, businessul cu drepturile TV ale fotbalului românesc produce pierderi. Cu un bazin de cel mult 50% din numărul total de clienți, contractul e în cumpănă, afirmă sursele din piață. Informația e negată de reprezentanții ISB, dar, la prima vedere, cei care au intrat în această afacere – deținătorii drepturilor TV, dar și UPC și Dolce – au putut constata că fotbalul intern nu mai e atât de interesant pentru oameni pe cât se credea. Cauzele sunt profunde. Competiție coruptă, nereformată, lipsită de specialiști și total neadaptată la cerințele suporterilor și ale societății, jefuită decenii la rând de cei care au condus-o, atât la vârful FRF și LPF, cât și al cluburilor, Liga 1 a rămas mult în urma fotbalului mondial, deși banii n-au lipsit.

Din drepturile TV, de la UEFA și din transferuri au ajuns în campionatul intern, după anul 2000, sume uriașe, de ordinul sutelor de milioane de euro. Banii s-au evaporat fără urmă – cazurile Urziceni, Oțelul, Dinamo și Rapid sunt emblematice -, competiția prăbușindu-se odată cu dispariția fotbaliștilor de valoare. În acest moment, amatorii de fotbal sesizează ușor discrepanța dintre meciurile anoste ale Ligii 1 și partidele din Occident pe care le văd la TV.

Pe parcursul ultimului deceniu, patronii cluburilor au tocat zecile de milioane primite de la televiziuni fără a se considera obligați să ofere ceva în schimb. „Problema e că, în toți acești ani, fotbalul n-a făcut absolut nimic pentru a-și dezvolta produsul. Conducătorii cluburilor au luat banii fără să-i reinvestească în creșterea nivelului de performanță. Acum, în 2014, s-a ajuns aici, sutele de milioane plătite de televiziuni în ultimul deceniu s-au dus, fotbalul este la un nivel foarte scăzut, neatractiv, iar oamenii nu mai sunt dispuși să plătească pentru ceva de slabă calitate. Este un șoc pentru toată lumea lipsa de interes manifestată de români vizavi de Liga 1″, explică un factor de decizie cu mare experiență în industria TV românească.

Prin natura poziției în care se află, ISB este obligată să manifeste optimism. Însă evidențele nu pot fi negate, iar Călin Oltean își leagă speranțele în privința revenirii interesului pentru fotbalul intern de noul format al Ligii 1, cu 14 echipe: „Această schimbare a formatului Ligii 1 este singura în măsură să revigoreze atât valoarea competiției cât și interesul și efervescența din jurul fotbalului românesc, garantând totodată venituri substanțial mai mari și cluburilor profesioniste de fotbal din România”.

 

Patru scenarii: două ipotetice și două concrete

A) Cazul ideal: RCS preia meciurile în rețea și absolut toți abonații din România vor să vadă Look TV

7,1 milioane de abonați (UPC, Dolce, RCS și operatori mărunți) X 1 euro/lună X 12 luni â 85,2 milioane de euro. La această sumă s-ar adăuga cel puțin 24 de milioane provenind din plata principalilor operatori de cablu pentru postul gratuit Look Plus.

Profitul deținătorilor de drepturi TV ar fi fantastic: aproape 110 de milioane încasate – 30,5 milioane plătite pentru contract și producția meciurilor â circa 80 de milioane de euro profit. La aceștia se adaugă micile contracte cu furnizorii mărunți din mediul rural.
Afacerea ar fi o adevărată mină de aur, dar este clar ipotetică și imposibil de realizat.

 

B) Cazul ideal fără RCS: toți abonații de la UPC și Dolce sunt convinși să plătească în plus pentru Look TV

2,4 milioane de abonați (UPC, Dolce) X 1 euro/lună X 12 luni â 28,8 milioane de euro. La aceștia se adaugă 16,8 milioane de euro deja plătiți de UPC și Dolce pentru difuzarea gratuită a postului Look Plus.

În această situație, deținătorii drepturilor TV ar înregistra câștiguri mari: 28,8 milioane încasate pentru Look TV Ă‚ 16,8 milioane deja primite de la UPC și Dolce pentru Look Plus – 30,5 milioane plătite pentru contract â peste 15 milioane profit. De asemenea, trebuie adăugați banii proveniți din înțelegerile cu furnizorii mici.
Afacerea ar fi una fabuloasă, dar este, de asemenea, doar ipotetică și imposibil de realizat.

 

C) Stadiul afacerii luna trecută

250.000 de abonați la Look TV X 1 euro/lună X 12 luni â 3 milioane de euro. La aceștia se adaugă 16,8 milioane de euro deja plătiți de UPC și Dolce pentru difuzarea gratuită a postului Look Plus și ceva bani veniți de la operatorii mărunți.

În situația actuală, deținătorii drepturilor TV înregistrează pierderi mari: încasări de circa 20 milioane – 30,5 milioane plătite pentru contract, producția și transmiterea meciurilor â pierderi de cel puțin 10 milioane de euro.
Afacerea e, în această clipă, o gaură neagră.

 

D) O proiecție rezonabilă a afacerii dacă ISB și RCS ajung la un acord

15% din 7,1 milioane de abonați (1.065.000 de abonați) X 1 euro/lună X 12 luni â 12,78 milioane de euro. La aceștia s-ar adăuga 16,8 milioane de euro deja plătiți de UPC și Dolce pentru difuzarea gratuită a postului Look Plus, alți minimum 8 milioane pe sezon plătiți de RCS pentru același post și ceva „mărunțiș” de la operatorii mici.

În această situație, deținătorii drepturilor TV ar înregistra un excedent excelent: 12,78 milioane de euro de la abonați Ă‚ cel puțin 24,8 de milioane de la companiile de calbu – 30,5 milioane plătite pentru contract și pentru producerea partidelor â minimum 7 milioane de euro profit.

Afacerea le aduce un câștig consistent celor care o dețin.


Meciurile din Liga 1 costă anual, numai pentru a fi produse și transmise, aproximativ 3 milioane de euro

Costul Ligii 1: aproape 100.000 de euro pe meci

Lucrurile sunt complicate de starea în care se află acum fotbalul românesc. Campionatul e foarte slab, iar oamenii ezită să bage mâna în buzunar pentru niște meciuri, în marea lor majoritate, plictisitoare. Împătimiții fotbalului au la îndemână și soluția site-urilor de internet care transmit jocurile.

Reacția consumatorilor la situația drepturilor TV duce la întrebarea: care e prețul corect pentru ceea ce mai oferă Liga 1 la fotbal în acest moment? Cum costul total al afacerii este de circa 30,5 milioane de euro anual, rezultă că prețul mediu al unei partide din campionatul intern ajunge la 99.673 de euro. Dar multe jocuri nu fac nici măcar 0,1 puncte de rating audiență la TV, iar în tribune cu greu se strâng 1.000 de privitori.

Informațiile sunt că RCS nu intenționează, cel puțin deocamdată, să intre în afacere. ISB confirmă oficial această situație staționară: „Nu există nicio negociere deschisă cu RCS-RDS și nu din vina noastră”.

Operatorul de cablu care are aproape 50 la sută din piață joacă tare.

Astă-primăvară, RCS intenționa să ofere 15 milioane de euro net pe sezon pentru Liga 1, spun surse din piața media. Adică aproape jumătate din cât valorează acum contractul.

Din acest punct de vedere, fotbalul e într-o situație aparent fără ieșire, dar în care a fost adus de propria corupție și incompetență. Pe de o parte, Liga 1 nu pare să-și merite banii. Pe de alta, fără milioanele venite din drepturile TV, absolut toată lumea, de la președintele FRF și selecționer până la conducătorul ultimei clasate, este de acord că echipele ar intra în colaps. În ambele situații, cei păgubiți sunt, în primul rând, suporterii. Ei sunt însă captivii unui sistem aparent nereformabil: dacă, în ultimul deceniu, banii veniți din belșug au dispărut fără a se preocupa cineva de creșterea calității și atractivității competiției, ce ne poate face să credem că, de acum încolo, acest obiectiv va fi realizat de aceiași „responsabili”, dar cu bani mult mai puțini?

 

Dolce și UPC nu oferă informații, RCS vorbește despre tenis

Lumea televiziunii din România este una foarte puțin dispusă să-și asume poziții oficiale atunci când intră în discuție banii și aspectele comerciale ale afacerilor. Întrebările legate de drepturile TV rămân fără răspuns sau, în cel mai bun caz, primesc refuzuri politicoase atunci când urmează căile oficiale.

Pe lângă numeroasele informații obținute de la diverși factori de decizie din televiziuni și companiile de cablu, ProSport a căutat să afle și poziția instituțională a principalilor actori angrenați în marea bătălie pentru drepturile TV. UPC și Dolce au răspuns oficial întrebărilor adresate de ProSport informând că nu pot pune la dispoziția publicului date legate de numărul de abonați la Look TV. Întrebați dacă intenționează să preia în grilă posturile care difuzează meciurile din Liga 1, când și în ce condiții s-ar putea produce acest lucru, cei de la RCS au răspuns că transmit… turnee de tenis.


Reprezentantul ISB susține că numărul de abonați la Look TV, postul care transmite contracost derby-urile Ligii 1, crește lunar cu peste 30%

Călin Oltean, reprezentantul Intel Sky Broadcast: „Categoric, contractul cu LPF va fi dus până la capăt. Nu există negocieri cu RCS”

Intel Sky Broadcast, compania care deține drepturile TV ale Ligii 1 până în 2019, anunță, prin intermediul lui Călin Oltean, reprezentantul ISB în conducerea televiziunilor Look TV și Look Plus, că nu va renunța la contract. Reprezentantul ISB spune că numărul de abonați la Look TV este „net superior” cifrei de 200-250.000, nu neagă pierderile, dar subliniază că e prematur să se facă acum o estimare a acestora.

De asemenea, compania confirmă clauza existentă în contractul cu LPF, prin care Liga 1 trebuie să aibă doar 14 echipe și sistem play-off/play-out până în 2019. Conform reprezentantului ISB, nu se intenționează renegocierea contractului cu Liga, deși interesul românilor, măsurat atât în asistența de pe stadioane, cât și din fața televizoarelor, se dovedește a fi redus și în continuă scădere.

ProSport: Compania Intel Sky Broadcast este mulțumită, în acest moment, de felul în care decurge afacerea încheiată în primavară în privința drepturilor TV din Liga 1?
Călin Oltean:
Modelul de business dezvoltat de noi și proiectul care îl însoțește fac referire la o perioadă de cinci ani și este prematur ca numai după câteva luni de zile să elaborăm primele concluzii cu privire la succesul acestora.

Media lunară de creștere a abonamentelor este de peste 30%”

Unele surse indică un număr foarte redus de abonați la Look TV (aproximativ 200-250.000), post care transmite contracost meciurile Ligii 1. Este reală această cifră?
Numărul real al abonamentelor este net superior celor vehiculate. Mai mult decât atât, cel mai îmbucurător aspect este reprezentat de media de creștere lunară a abonamentelor, care în acest moment este de peste 30%. Trebuie menționat, de asemenea, că românii au primit foarte bine meciurile pe online. Parteneriatul cu Seenow ne-a adus o plusvaloare modelului de business abordat.

Există negocieri cu RCS-RDS pentru preluarea posturilor Look TV și Look Plus în această rețea?
Am reușit cu succes să semnăm un număr mare de contracte de retransmisie printre care și cu cele mai importante companii de pe piață, cu excepția RCS-RDS. Nu există nicio negociere deschisă cu RCS-RDS și nu din vina noastră.

„Schimbarea formatului Ligii 1 este singura în măsură să revigoreze valoarea competiției”

Este reală informația că, în acest moment, pierderile din contractul pentru drepturile TV sunt de circa 10 milioane de euro? 
Pentru un proiect gândit pe cinci ani, perioadă din care s-au scurs abia câteva luni, ar fi  prematur să facem astfel de estimări.

Există informații că Intel Sky Broadcast LTD ia în calcul rezilierea contractului pentru drepturile TV ale Ligii 1 la finalul sezonului. Este reală această variantă și, dacă da, în ce condiții?
Categoric, NU! Contractul va fi dus până la capăt așa cum este prevăzut între părți.

În ultimele zile a apărut o inițiativă la care au aderat 10 dintre cluburile Ligii 1 la fotbal și care vizează revizuirea hotărârii luate astă-primăvară în privința sistemului competițional din sezonul viitor. Ideea este să se renunțe la retrogradarea a 6 echipe și la păstrarea sistemului actual, cu 18 echipe în Liga 1. Gino Iorgulescu, președintele LPF, se opune invocând contractul semnat cu deținătorul drepturilor TV. Există în acel contract o clauză care prevede reducerea numărului de echipe din Liga 1 de la 18 la 14 și sistem play-off/play-out?
Modificarea formatului competițional al Ligii 1 a fost votată de majoritatea covârșitoare a cluburilor componente a LPF și ratificată de Comitetul Executiv al FRF pentru cel puțin următoarele 4 sezoane competiționale. Această schimbare a formatului Ligii 1 este singura în măsură să revigoreze atât valoarea competiției cât și interesul și efervescența din jurul fotbalului românesc, garantând totodată venituri substanțial mai mari și cluburilor profesioniste de fotbal din România. De asemenea, vă putem confirma – fără a încălca prevederile de confidențialitate cu privire la contractul semnat cu LPF – că această schimbarea a formatului competițional este prevăzută în contractul de drepturi de media dintre LPF si ISB.

„Respectăm contractul”

Intenționați să trimiteți un mesaj către conducătorii cluburilor care-și propun menținerea actualului sistem competițional? Dacă da, care este acesta?
Nu avem niciun mesaj de transmis și nu dorim să intervenim între LPF și membrii săi.

Ce părere are deținătorul drepturilor TV despre produsul pe care-l livrează Liga 1 la fotbal în schimbul celor 27,5 milioane de euro anual? Este un produs suficient de bun calitativ astfel încât să merite banii?
Credem cu tărie că avem un produs fotbalistic în creștere și însuși formatul competițional propus pentru cel puțin următoarele patru sezoane creează premisele revenirii  efervescenței în jurul fenomenului fotbalistic din România.

Ați luat în calcul posibilitatea de a propune LPF o revizuire în jos a contractului, ținând cont de audiență și interesul scăzut pe care s-a dovedit că îl mai au românii față de meciurile din Liga 1?
Nu, n-am luat în calcul astfel de posibilități. Noi respectăm contractul.

​

 

 

 

Matei Udrea / Redactor
Urmărește ProSport.ro pe Google News
Știri despre
Pe aceeași temă
Grațiela Corduneanu, la un pas să înfunde închisoarea. Scandal uriaș produs de nevasta interlopului din Iași
Grațiela Corduneanu, la un pas să înfunde închisoarea. Scandal uriaș produs de nevasta interlopului din Iași
Total bizar: iubita l-a pus să semneze un contract: ”Era foarte supărată!” Ce e obligat să facă și lucrurile interzise
Total bizar: iubita l-a pus să semneze un contract: ”Era foarte supărată!” Ce e obligat să facă și lucrurile interzise
Tânărul pe care Mădălin îl urmărea cu mașina rupe tăcerea: „A murit din prostia lui”
Tânărul pe care Mădălin îl urmărea cu mașina rupe tăcerea: „A murit din prostia lui”
S-a transformat total după ce a fost diagnosticat cu cancer. Fostul prezentator i-a ȘOCAT pe toți cu prezența lui
S-a transformat total după ce a fost diagnosticat cu cancer. Fostul prezentator i-a ȘOCAT pe toți cu prezența lui
Câți bani li s-au promis chefilor Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu ca să revină la Masterchef. Suma care i-a convins să-și adio de la Antena 1
Câți bani li s-au promis chefilor Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu ca să revină la Masterchef. Suma care i-a convins să-și…
BANCUL ZILEI. O moldoveancă la McDonald’s: - O rație di șolduri di pui cu barabuli pârjoliti, două…
BANCUL ZILEI. O moldoveancă la McDonald’s: - O rație di șolduri di pui cu barabuli pârjoliti, două…
Vremea 22 aprilie - 20 mai 2024. Prognoza meteorologilor de 1 Mai şi de Paşte; ANM anunţă o uşoară încălzire de la mijlocul săptămânii viitoare
Vremea 22 aprilie - 20 mai 2024. Prognoza meteorologilor de 1 Mai şi de Paşte; ANM anunţă o uşoară încălzire…
Întrebare SIMPLĂ ca „bună ziua”: Ce sunt ROȘIILE? Fructe SAU legume?
Întrebare SIMPLĂ ca „bună ziua”: Ce sunt ROȘIILE? Fructe SAU legume?
Cât de frumoasă este fosta iubită a lui Ronald Gavril, pe care actualul iubit al Anamariei Prodan a ţinut-o ascunsă
Cât de frumoasă este fosta iubită a lui Ronald Gavril, pe care actualul iubit al Anamariei Prodan a ţinut-o ascunsă
Familia lui Costel Corduneanu refuză să deschidă sicriul cu trupul neînsuflețit. Motivul pentru care apropiații au luat această decizie
Familia lui Costel Corduneanu refuză să deschidă sicriul cu trupul neînsuflețit. Motivul pentru care apropiații au luat această decizie
Lovitură pentru cei care au mașină PE BENZINĂ. Se întâmplă chiar de astăzi, 19 APRILIE
Lovitură pentru cei care au mașină PE BENZINĂ. Se întâmplă chiar de astăzi, 19 APRILIE
Cât a costat sicriul lui Costel Corduneanu? ”Stăpânul Moldovei”, înmormântare cu fast în cimitirul unde își doarme somnul de veci Ion Creangă
Cât a costat sicriul lui Costel Corduneanu? ”Stăpânul Moldovei”, înmormântare cu fast în cimitirul unde își doarme somnul de veci…
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
AI-urile, capabile să discute între ele sau chiar să se joace - VIDEO
AI-urile, capabile să discute între ele sau chiar să se joace - VIDEO
De ce suntem penultimii în UE la salarii și primii la creșterea prețurilor. Expert: „Inflația e mama tuturor taxelor”
De ce suntem penultimii în UE la salarii și primii la creșterea prețurilor. Expert: „Inflația e mama tuturor taxelor”
11 sportivi români vor urca în ring la Campionatul European de box
11 sportivi români vor urca în ring la Campionatul European de box
Ce înregistrează, de fapt, „CUTIA NEAGRĂ” a mașinii? Devine obligatorie din iulie
Ce înregistrează, de fapt, „CUTIA NEAGRĂ” a mașinii? Devine obligatorie din iulie
„Nu mai e de trăit” O româncă stabilită în Italia este stupefiată de un nou fenomen
„Nu mai e de trăit” O româncă stabilită în Italia este stupefiată de un nou fenomen