Jude Bellingham nu a digerat prea bine eșecul suferit în fața Barcelonei, scor 2-3, în finala Cupei Spaniei. Drept dovadă, a uitat de fair-play și a refuzat să dea mâna cu adversarii în momentul în care aceștia au creat un culoar al onoarei pentru el și ceilalți colegi.
Meciul a fost presărat cu o mulțime de momente tensionate, dar nu au lipsit nici golurile spectaculoase. Cel decisiv i-a aparținut fundașului dreapta Jules Kounde (n.r. minutul 116).
De altfel, „galacticii” au pornit scandalul cu 24 de ore înaintea fluierului de start, anulând conferința de presă a lui Carlo Ancelotti. Motivul? Delegarea arbitrului Ricardo De Burgos Bengoetxea.
De îndată ce partida a luat sfârșit, jucătorii Barcelonei le-au făcut rivalilor un culoar al onoarei, aplaudându-i în timp ce mergeau să-și primească medaliile. Jude Bellingham nu a apreciat gestul, însă.
Camerele TV i-au surprins reacția lipsită de fair-play. Raphinha și colegii său au încercat să-l salute, dar a ales să-i ignore, spre deosebire de Carlo Ancelotti și celelalte staruri ale Realului.
Englezul a fost un car de nervi și după prima repriză. „Nu pot să înțeleg! Dă totul pentru ei. Tot ce este 50-50 este dat pentru ei. Absolut tot!”, le-a spus coechipierilor în drumul spre vestiare.
Totuși, arbitrul a gestionat toate fazele controversate în favoarea formației blanco. Prima a avut loc în minutul 16, când Barcelona a cerut penalty pentru un henț comis în careu de Federico Valverde, iar celelalte două în prelungirile reprizei secunde.
Antonio Rudiger a avut o intrare dură asupra lui Ferran Torres, iar apoi Raul Asencio i-a urmat exemplul, asupra lui Raphinha. De fiecare dată, penalty-ul le-a fost refuzat catalanilor.
Potrivit lui Alfonso Perez Burrull, se impunea acordarea loviturii de la 11 metri doar la faultul comis de Asencio. Centralul chiar a luat inițial această decizie și îi arătase cartonașul galben fundașului central, dar s-a răzgândit după ce a văzut imaginile prezentate de VAR, convins că brazilianul a simulat.
„Pentru mine e penalty la intrarea lui Asencio asupra Raphinha. Fundașul lui Real Madrid a alunecat, a ajuns târziu și l-a împiedicat pe brazilian. Nu văd o eroare clară și evidentă a arbitrului care să justifice chemarea sa la monitorul VAR”, a explicat specialistul celor de la Marca în materie de arbitraj.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER