Un club din Lituania a ajuns în presa internaţională după ce a transferat un fotbalist cu un CV "umflat"! Oficialii clubului, înşelaţi de statisticile de pe Wikipedia

3 feb 2018 5811 afişări Comentează şi tu Campionate Externe
Un club din Lituania a ajuns în presa internaţională după ce a transferat un fotbalist cu un CV "umflat"! Oficialii clubului, înşelaţi de statisticile de pe Wikipedia

Barkley Miguel Panzo (25 de ani) este numele fotbalistului care a făcut înconjurul presei internaţionale după ce acesta s-a transferat. Nu mutarea la FK Panevezys a fost cea care a uimit, ci faptul că jucătorul e culoare şi-a falsificat CV-ul, transformându-se dintr-un anonim într-un fotbalist cu 24 de goluri, în 36 de partide pentru QPR.

FK Panevezys, echipă din liga secundă din Lituania, a anunţat cu mare fast transferul lui Panzo, prezentând inclusiv CV-ul său impresionant de pe... Wikipedia.

Potrivit informaţiilor de pe site-ul respectiv, fotbalistul a jucat pentru britanicii de la QPR, la care a fost golgheterul echipei, cu 24 de goluri. Pentru a-şi mai creşte cota, Panzo a plusat din nou, iar pe pagina sa au apărut 45 de goluri marcate, în 36 de meciuri.

În plus, acesta era prezentat de Wikipedia ca fiind om de bază în naţionala Angolei, fiind un alt neadevăr în dreptul CV-ului său. Panzo s-ar fi antrenat o singură dată cu naţionala, dar nu a fost niciodată o prezenţă constantă în lot.

Jurnaliştii din Lituania au făcut câteva săpături şi au aflat că Panzo este de fapt un anonim, care nu a jucat niciodată pentru QPR, cu atât mai puţin pentru naţionala Angolei.

Clubul FK Panevezys s-a redresat imediat şi a anunţat că fotbalistul de 25 de ani a fost legitimat la echipă după ce a impresionat în probe. În realitate, Panzo a jucat la câteva echipe de nivel amator din Anglia şi Franţa.

 

Versiune selectata: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.