Andre Agassi a luat-o pe urmele lui Ion Țiriac și și-a achiziționat uimitorul Ferrari 458 Italia.
Legendarul tenismen a dat la o parte eficiența motoarelor americane pe viteza europeană. Andre Agassi a văzut la Ion Țiriac cele mai puternice mașini Ferrari și a ales un model de vis care să evidențieze moștenirea de pe teren a superstarului american: putere, viteză, precizie.
Andre Agassi a ales un model Ferrari 458 Italia. Este un model construit pentru a domina, nu pentru confort și relaxare. Dispune de un motor extrem de puternic V8 și o caroserie special sculptată care oferă performanță și viteză la un alt nivel pe asfalt.
Modelul ales de Agassi are un motor V8 aspirat de 4.5 litri, care produce 562 de cai putere la 9.000 rpm. În doar 3.3 secunde ajunge de la 0 la 100 km/h. După ce fostul tenismen a optat pentru mașini americane, este un semn clar că alegerea unui model european l-a făcut să evolueze într-un fin cunoscător al vitezei brute și precise așa cum doar la bordul unui Ferrari e posibil. Prețul unei astfel de mașini pornește de la 250.000 de euro și poate crește în funcție de dotările alese.
De-a lungul carierei, Andre Agassi a cucerit 8 titluri de Grand Slam și peste 60 de titluri ATP. Are, de asemenea, în palmares o medalie de aur la Jocurile Olimpice din Atlanta (1996).
Pasiunea lui Ion Țiriac pentru mașinile de lux întrece orice limită. Celebrul miliardar și-a completat uriașa colecție cu a 26-a mașină ce poartă semnătura producătorului italian. Noua achiziție l-a costat peste 2 milioane de euro.
Este vorba de Ferrari Daytona SP3, cu motor V12 aspirat natural, de 6,5 litri, care dezvoltă 829 de cai putere la 9.250 rpm și poate ajunge la viteze de peste 340 km/h.
„Impresionează printr-un design sculptural, aerodinamic, uși de tip fluture, accente stilistice de inspirație retro și tehnologii avansate care oferă o experiență de condus cu adevărat excepțională”, se precizează în comunicatul de prezentare al mașinii.
Ferrari Daytona SP3 este o mașină care face parte din seria ICONA, alături de Ferrari Monza SP2. Cele două automobile reflectă istoria motorsportului.
„Pasiunea mea pentru Ferrari este una veche. Mi-am dorit mereu să am în colecție inclusiv acele modele care au legătură cu istoria motorsportului, iar Daytona SP3 este un astfel de model. Sunt bucuros să îl pot oferi publicului larg spre admirație în cadrul Țiriac Collection”, a declarat Ion Țiriac.