Chelsea a devenit un partener strategic într-un proiect imobiliar tematic din Dubai. DAMAC Properties construiește primul ansamblu rezidențial care poartă numele unei echipe de fotbal, o premieră pentru orașul bogaților.
În Dubai există mai multe ansambluri rezidențiale care poartă nume de branduri celebre, precum Bugatti (inaugurat în 2022), Bvlgari (din 2017), ORLA (din 2023). Armani (din 2023), Baccarat (din 2024) sau Four Seasons (2021), potrivit Morgan’s International Realty.
Proiectul în care Chelsea este partener va avea 1.400 de unități rezidențiale cu vedere la mare, iar prețul unui apartament pornește de la 522.000 de euro.
Chelsea Residence by DAMAC, proiectul în care echipa din Premier League este partener strategic, va fi amplasat într-o zonă exclusivistă din Dubai, Maritime City, și va avea 1.400 de unități rezidențiale, de la apartamente cu un dormitor până la apartamente cu trei dormitoare.
Fiecare apartament va avea facilități exclusive marca Chelsea, care „pun sănătatea, fitnessul și bunăstarea în centrul ofertei sale”, potrivit site-ului oficial al Chelsea FC.
Cele 1.400 de apartamente vor fi finalizare în 2029, iar prețul unui apartament cu un dormitor pornește de la 522.000 de euro, în timp ce un prețul de pornire pentru un apartament cu două dormitoare este de 754.000 de euro, iar cel al unui apartament cu trei dormitoare pornește de la 1.890.000 de euro, notează Economica.
„DAMAC sunt renumiți la nivel mondial în construirea de proprietăți de lux, și suntem încântați să lucrăm cu liderul industriei pentru a aduce pe piață o primă reședință de marcă Chelsea FC în Dubai. Cu clubul situat în inima Londrei, colaborarea va aduce Chelsea la viață în Dubai, susținând creșterea noastră continuă pe scena globală. Abia așteptăm să vedem cum Chelsea Residences își va ocupa locul în orizontul Dubaiului”, a declarat Jason Gannon, președinte și COO al Chelsea FC.
La rândul său, reprezentantul DAMAC susține că acest parteneriat pune laolaltă pasiunea lui Chelsea, dar și spiritul inovator, Chelsea Residence by DAMAC putând deveni un punct de referință în Dubai.
„Această lansare marchează începutul unei colecții de elită care celebrează nu doar pasiunea lui Chelsea FC, ci și moștenirea sa durabilă, spiritul inovator și căutarea neîncetată a excelenței. Această inițiativă merge dincolo de celebrarea jocului frumos. Ea stabilește un nou punct de referință pentru cei care nu așteaptă nimic mai puțin decât excepțional, de fiecare dată”, a declarat Amira Sajwani, director general de vânzări și dezvoltare al DAMAC Properties.
Totodată, în cadrul acestui parteneriat, DAMAC a devenit sponsorul oficial al echipei Chelsea pentru finalul acestui sezon, numele dezvoltatorului fiind deja vizibil pe echipamentul cu care Chelsea a jucat în semifinala UEFA Conference League, de pe 1 mai, cu Djurgarden, scor 4-1.
Reamintim că Liverpool și-a adjudecat titlul de campioană încă de acum o săptămână, cu patru etape înainte de încheierea sezonului, când se afla la o distanță considerabilă de echipa de pe locul secund.