Lionel Messi și-a asociat imaginea cu un lanț de restaurante din Buenos Aires.
El Club de la Milanesa este brandul unde Leo Messi, fotbalistul lui Inter Miami, a devenit partener și ambasador
El Club de la Milanesa a luat naștere în cartierul Belgrano, în anul 2007, iar în prezent sunt deschise peste 70 de asemenea restaurante în Argentina, Uruguay și Statele Unite ale Americii.
Colaborarea vine într-un moment în care se plănuiește extinderea în Europa, în țări precum Spania, Italia și Portugalia, dar și în America de Sud, în țări ca Chile sau Paraguay.
Messi a precizat în nenumărate rânduri că mâncarea sa preferată este milanesa napolitana (o variantă cu sos de roșii, șuncă și cașcaval).
Pagina oficială de Instagram a restaurantului „El Club de la Milanesa” a anunțat printr-o postare parteneriatul cu Lionel Messi.
„CLUBUL ARE UN NOU CĂPITAN. Leo este mult mai mult decât un idol. E loialitate. E familie. E emoție. O îmbrățișare. Pasiune. E șoapta care spune „e de ajuns”. E o întreagă țară cuprinsă în brațe. E echipă. E armonie. Leo e mai mult decât un simbol. E Rosario. E Argentina. E respect. E excelență. Leo Messi e mai mult decât un idol. E Căpitanul nostru. Pentru că idolii îi admiri de la distanță. Dar căpitanul îl urmezi de aproape”, se arată pe pagina de Instagram a restaurantului.
Răspunsul „căpitanului” nu a întârziat să apară. „O plăcere să mă alătur acestui club!! Haideee @elclubdelamilanesa”, a comentat Messi.
Messi are o avere de sute de milioane de euro, având afaceri în mai multe domenii. Are inclusiv o firmă 525 Rosario care se ocupă de evenimente sportive.