Ianis Hagi continuă să-și extindă orizonturile în lumea afacerilor. Recent, acesta a lansat un brand de ochelari de soare, „Imeyewear”, în colaborare cu Maria Popescu, fiica lui Gică Popescu.
Lansarea brandului a fost marcată de un clip publicitar spectaculos, în care Joyskim Dawa, fundașul central al campioanei FCSB, joacă un rol principal.
„Imeyewear” promite să devină un nume de referință pe piața accesoriilor de lux, iar primele modele vor fi disponibile în vara acestui an.
Maria Popescu, absolventă a unei prestigioase școli de business din Barcelona, aduce o viziune modernă și strategică acestui proiect, în timp ce Ianis Hagi își folosește influența pentru a atrage atenția publicului.
În seara zilei de miercuri, 23 aprilie, pe pagina de Instagram a brandului „Imeyewear” a apărut și primul videoclip promoțional, în care rolurile principale sunt jucate de Ianis Hagi, Maria Popescu și Joyskim Dawa!
Această inițiativă vine în completarea altor investiții recente ale lui Ianis Hagi, cum ar fi implicarea în dezvoltarea complexului rezidențial My Place Residence. În proiectul imobiliar mai sunt implicați și alți oameni importanți din fotbalul românesc, precum Dan Petrescu sau Gică Popescu.
„(n.r. Cine te-a convins să investești în My Place?) În primul rând unchiul meu, Gică Popescu, fiind deja investitor. Mi-a prezentat proiectul, mi-a plăcut foarte mult și am vrut să îl întâlnesc pe Costi, să discutăm despre ambițiile My Place și am decis să investesc.
(n.r. Există o lecție din fotbal pe care o aplici în investiții?) Da, seriozitatea. Eu sunt un tip serios, îmi place munca. Țin la seriozitate, asta le transmit și oamenilor cu care îmi place să fac bussines. Asta mi-a transmis My Place din prima zi, Costi mi-a transmis asta din prima zi. Probabil că de asta sunt astăzi aici, pentru că mi-a plăcut proiectul, este un proiect foarte serios”, a spus Ianis Hagi.