Platforma Voyo continuă să dea rateuri, iar un abonat a fost informat că este obligat să-și ia televizor nou dacă vrea să vadă meciurile pe respectivul serviciu de streaming.
Voyo a căzut de tot la meciul Drita – FCSB, dar asta nu a fost singura problemă. Abonații cu televizore mai vechi de 2018 nu pot vedea conținutul serviciului de streaming.
Trustul PRO TV a rezolvat, în parte, problema după ce platforma Voyo a căzut la meciul Drita – FCSB, din turul 3 preliminar pentru Europa League. Partida a fost transmisă de Pro Arena, iar abonații care și-au făcut abonament special pentru acel meci au primit o prelungire de contract de 5 luni, totul gratuit.
La următorul meci transmis de Voyo, Aberdeen – FCSB 2-2, nu au mai fost probleme, dar surprize au fost pentru cei care nu au televizoare de dată recentă.
„Acest conținut nu poate fi redat pe dispozitivul tău. Pentru a te bucura de vizionare, te rugăm să folosești un televizor fabricat după anul 2018”, a fost mesajul pe care un abonat a avut surpriza neplăcută să-l citează pe ecran.
Altfel spus, românii cu abonament la Voyo care au televizoare ceva mai vechi sunt obligați să își cumpere altele noi dacă vor să urmărească competiții ca Premier League sau Ligue 1, ori alte emisiuni transmise de serviciul de streaming.
Meciul Drita – FCSB, din prima manșă a turului 3 preliminar al Europa League, nu a putut fi urmărit pe Voyo, deoarece platforma a fost supusă unui atac cibernetic. Șefii trustului PRO TV au luat imediat decizia să dea partida pe Pro Arena, dar golul lui Cisotti nu a fost prins.
Mai mulți abonați și-au manifestat nemulțumirea vizavi de această problemă, iar unii, printre care și fostul mare fotbalist român Gabi Balint, au transmis că reziliază contractul cu efect imediat.
A doua zi după meciul Drita – FCSB, abonații Voyo au primit un mail prin care li s-a adus la cunoștință că, drept consolare că nu au văzut meciul, le-au fost prelungite abonamentele pe 5 luni, fără costuri în plus. Este vorba despre cei care și-au făcut abonament pe 21 și 22 iulie, plus 13 și 14 august.
„Dragă abonat, în primul rând îți mulțumim că ești alături de noi. Este regretabil că am fost nevoiți să ne confruntăm cu astfel de situații neprevăzute, menite să perturbe în mod direct funcționarea platformei, în astfel de momente, în care trebuie să ne bucurăm împreună de fotbal.
Îți mulțumim pentu răbdare și înțelegere. Pentru a-ți arăta aprecierea noastră, și pentru a compensa această situație, și-am prelungit automat abonamentul cu 5 luni, fără costuri suplimentare.
Vrem să petrecem acest an împreună și să avem ocazia să ne bucurăm de cel mai puternic campionat de fotbal din lume, producții originale gândite pentru gusturile tale precum și cele mai iubite show-uri.
Ne dorim să își oferim în continuare conținutul și experiența pe care le meriți. Mulțumim pentru înțelegere, echipa Voyo”, a sunat mail-ul trimis abonaților.