Noul Dacia Duster a devenit rapid unul dintre cele mai populare SUV-uri din Europa și nu numai, datorită profilului său robust și a prețului imbatabil.
Totuși, mașina dezvoltată de grupul Renault a devenit și mai atractivă pentru iubitorii de off-road datorită unui kit de suspensii dezvoltat de o companie germană, care îi ridică garda la sol cu aproximativ 25 de milimetri.
Dacia Duster a fost mereu în ultimii mulți ani unul dintre SUV-uri populare din întreaga lume, datorită profilului său robust și, mai ales, a prețului imbatabil.
Acum, noua mașina dezvoltată de grupul Renault a devenit și mai atractivă pentru iubitorii de drumuri montane datorită unui kit dezvoltat de H&R, o companie germană de top în domeniul suspensiilor, care îi ridică garda la sol noului Duster cu aproximativ 25 de milimetri, potrivit it.motor1.com.
Acest mic detaliu face diferența atunci când se abordează trasee accidentate sau pante abrupte. În ciuda modificării, amortizoarele originale rămân la locul lor, iar condusul rămâne extrem de bine controlat, sigur și confortabil chiar și pe distanțe lungi.
/https%3A%2F%2Fwww.prosport.ro%2F%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F08%2F504265752_1106379334857167_6399576330180984833_n.jpg)
Foto: Facebook Dacia
Pentru cei care vor să meargă și mai departe cu noul Duster, H&R a dezvoltat și distanțiere din aluminiu de înaltă rezistență din linia „Trak+”, care permit o aliniere precisă a roților cu marginile aripilor, îmbunătățind mersul pe șosea și stabilitatea în off-road.
Vorbind în mod specific despre aceste distanțiere, este important de menționat că aceste componente nu sunt omologate pentru utilizare în unele țări, cum ar fi Italia. Cu toate acestea, arcurile, care sunt fabricate tot în Germania, au omologările necesare pentru utilizarea pe drumuri publice.
Prețurile nu au fost încă anunțate, dar când vine vorba de arcurile H&R, prețul a fost undeva în jur de 300 € pentru un kit complet.