Coco Gauff, una dintre cele mai valoroase jucătoare ale tenisului mondial, a devenit noul ambasador global al Mercedes-Benz, producătorul german de automobile continuând astfel tradiția de a se asocia cu sportivi considerați simboluri ale performanței.
Anunțul vine după un sezon în care jucătoarea din SUA, de 21 de ani, a încheiat anul pe locul 3 WTA, iar brandul auto a raportat un profit de miliarde de dolari.
Compania a confirmat colaborarea printr-un mesaj publicat pe rețelele sociale, unde a prezentat-o pe Gauff ca noul ambasador internațional al mărcii.
Alegerea nu este deloc surprinzătoare, jucătoarea fiind una dintre cele mai influente sportive ale generației tinere și un „magnet” pentru companiile de top din lume.
Coco Gauff, considerată un model maturitate, își completează astfel o listă impresionantă de parteneriate, în care se regăsesc nume precum New Balance, Miu Miu, Rolex, Head și Fanatics. Practic, ea produce sume colosale atât pe terenul de tenis, cât și din publicitate.
Pentru Mercedes-Benz colaborarea cu o sportivă de top nu este o premieră. În România, compania a avut o colaborare de lungă durată cu Simona Halep, fostul lider mondial devenind ambasador al mărcii în 2017, în cadrul campaniei dedicate aniversării diviziei AMG. Halep a promovat mai multe modele ale brandului și a fost prezentată drept un reper de excelență și profesionalism.
Simona Halep descria atunci colaborarea ca pe o asociere firească între două entități construite pe excelență și rigoare, iar Mercedes-Benz România scria despre Simona Halep că reprezintă unul dintre cele mai puternice exemple ale devizei „The Best”.
„Sunt mândră să fac echipă cu Mercedes-Benz în România, o companie cu un palmares indisputabil atât în furnizarea, cât şi în promovarea excelenţei, a performanţei şi a inovaţiei. Sunt încrezătoare cu privire la această experienţă incredibilă şi sunt încântată să am Mercedes-Benz România alături în această călătorie” declara Simona Halep.