Acasa » Alte Sporturi » Tenis » Simona Halep » Simona Halep a recunoscut viciul pe care îl are: „Obsedată”

Simona Halep a recunoscut viciul pe care îl are: „Obsedată”

Simona Halep a recunoscut viciul pe care îl are: „Obsedată”
FOTO: Profimedia 20.12.2025

Simona Halep (34 de ani) și-a dezvăluit viciul pe care îl are, afirmând că este „obsedată” de încălțăminte, dar nu ca majoritatea femeilor, de pantofi, ci de încălțămintea sport. Nici nu avea cum să fie altfel, având în vedere că vorbim despre o persoană care a petrecut cea mai mare parte din viață, trei decenii, pe terenul de sport.

Fostul lider mondial și-a postat „obsesia” pe social media, trei perechi de încălțăminte, marca sponsorului tehnic pe care l-a avut începând cu 2018, Nike.

Înțelegerea dintre Simona Halep și Adidas s-a încheiat la finalul anului 2017, asta pentru că cele două părți nu au ajuns la un acord, deși era în postura de lider mondial, loc cucerit în octombrie 2017, după turneul de la Beijing.

Simona Halep, moment de sinceritate maximă: „obsedată” de Nike

Simona Halep a fost imagine pentru o serie de firme din România, precum Dedeman, Banca Transilvania sau Dorna, însă la nivel internațional nu a fost la fel de vizibilă ca Serena Williams sau Maria Sharapova, două dintre legendele tenisului mondial cu care a împărțit terenul de tenis.

Astfel, în privința echipamentelor tehnice, Simona Halep a colaborat doar cu Adidas, cu care a avut contract până la finalul lui 2017, iar din februarie 2018, din poziția de lider mondial, a trecut în „barca” celor de la Nike, de ale căror produse este „obsedată”, după cum a postat pe social media, într-un InstaStory în care apar trei perechi de încălțăminte ale celebrului brand american.

Contractul cu Nike a venit într-un moment inedit pentru cineva aflat pe prima poziție în clasamentul WTA. Mai exact, pentru că nu își prelungise înțelegerea cu cei de la Adidas, Simona Halep a decis să joace într-un echipament obișnuit, achiziționat de pe internet, din China, și a făcut-o într-un mod incredibil. Asta pentru că în celebra rochie roșie a câștigat turneul de la Shenzen, atât la simplu, cât și la dublu, unde a făcut pereche cu Irina Begu, dar a și „bifat” finala de la Australian Open, pe care pierdut-o în fața danezei Caroline Wozniacki, după un meci dramatic.

De altfel, Nike i-a personalizat încălțămintea, cu parte din nume și o inimioară, ieșind „SIMO”, numele cu care era aclamată la scenă deschisă pe toate arenele unde a jucat până să se retragă în februarie 2025.

Nike, de bun augur pentru Simona Halep

După finala de la Australian Open, Simona Halep a primit oferte de sponsorizare de la mai multe firme, nume uriașe, ca Nike, Lacoste, Under Armour sau Uniqlo. Însă românca a ales să semneze cu Nike, în februarie 2018, cu un contract pe patru ani, înțelegere care s-a dovedit a fi de bun augur pentru Simona Halep.

Primul titlu major câștigat de Simona Halep a fost chiar în vara lui 2018, la Roland Garros, iar finalul anului o prindea, pentru al doilea an la rând, pe locul 1 WTA. În vara lui 2019, Simona Halep își trecea în palmares al doilea trofeu de Grand Slam, cel de la Wimbledon.

  • De-a lungul carierei sale, Simona Halep a cucerit 24 de trofee WTA, ultimul fiind câștigat în 2022, la Toronto (WTA 1.000).