Acasa » Alte Sporturi » Tenis » „Nu e vina mea!”. Carlos Alcaraz s-a certat cu arbitrul de scaun pentru că a refuzat să-şi mute sticlele cu apă

„Nu e vina mea!”. Carlos Alcaraz s-a certat cu arbitrul de scaun pentru că a refuzat să-şi mute sticlele cu apă

15 aug. 2025, 12:14, Tenis
„Nu e vina mea!". Carlos Alcaraz s-a certat cu arbitrul de scaun pentru că a refuzat să-şi mute sticlele cu apă
SURSA FOTO: PROFIMEDIA. 15 august 2025

Miercuri, 14 august 2025, în optimile de finală ale turneului de la Cincinnati, Carlos Alcaraz (22 de ani – 2 ATP) s-a certat cu arbitrul de scaun pentru că a refuzat să-și mute sticlele cu apă.

În lupta pentru un loc în sferturile de finală, talentatul sportiv iberic l-a întâlnit pe Luca Nardi (22 de ani – 98 ATP), reprezentant al Italiei.

Carlos Alcaraz, așa cum nu îl vezi prea des: s-a enervat pentru că arbitrul i-a cerut să-și mute sticlele cu apă

Carlos Alcaraz, campionul de la Roland Garros 2025, s-a calificat în sferturile de finală ale turneului ATP de la Cincinnati, după ce l-a învins în două seturi pe Luca Nardi, scor 6-1, 6-4.

Până să se dueleze din nou cu rivalul său, Jannik Sinner, pe care recent l-a amenințat public, spaniolul s-a luptat cu un al reprezentant al Italiei și, așa cum am precizat deja, confruntarea nu a fost una dificilă. Alcaraz a dominat la toate capitolele și a avut nevoie de doar o oră și 22 de minute pentru a pune capăt confruntării.

Însă, chiar dacă meciul a fost unul relativ lejer pentru numărul 2 ATP, Alcaraz a putut fi văzut la Cincinnati într-o ipostază nu tocmai obișnuită pentru el. Așa cum se poate vedea în videoclipul de aici, ibericul s-a enervat și s-a certat cu arbitrul de scaun pentru că a refuzat să-și mute sticlele cu apă.

Doar pentru asta? Pentru că am pus sticlele acolo și după le-am adus înapoi (n.r. – a fost avertizat de arbitru)”, a întrebat Alcaraz.

În replică, arbitrul de scaun i-a transmis:

Am vorbit deja despre asta. E vorba despre logo-urile care apar…”, i s-a precizat lui Alcaraz.

În acel moment, campionul de la Roland Garros i-a spus arbitrului că nu este vina lui:

Da, dar nu a fost vina mea. Nu a fost vina mea, ce ar fi trebuit să fac?”, a spus Alcaraz, arătând cu degetele spre însemnele de pe sticlă.

Arbitrul și-a asumat vina

Sticlele respective de apă aparțineau brandului francez Evian, iar din acest motiv, arbitrul a considerat că gestul lui Alcaraz poate fi interpretat drept o reclamă.

Este vina mea, pentru că nu am observat asta mai devreme (n.r. – că pe sticle era trecut numele brandului Evian)”, a continuat arbitrul.

Însă, Carlos Alcaraz nu s-a potolit și s-a contrat mai departe cu oficialul:

Și acum din cauza greșelii tale eu trebuie să acopăr sticlele? Nu așa merg lucrurile… A fost vina ta, iar acum eu trebuie să plătesc pentru asta. A fost vina ta. Nu o să le acopăr”, a încheiat Carlos Alcaraz, în videoclipul care a adunat aproape 400.000 de vizualizări pe rețelele de socializare.

În sferturile de finală de la Cincinnati, Carlos Alcaraz îl va înfrunta pe rusul Andrey Rublev (27 de ani – 11 ATP).