'Cutremur' la nivel înalt în lumea sponsorilor: Naomi Osaka a semnat cu Nike şi primeşte mult mai mult decât Simona Halep

5 apr 2019 22809 afişări Tenis
'Cutremur' la nivel înalt în lumea sponsorilor: Naomi Osaka a semnat cu Nike şi primeşte mult mai mult decât Simona Halep
  • Mare surpriză pe piaţa sponsorilor sportivi! Naomi Osaka, liderul mondial de 21 de ani, a lăsat Adidas pentru a semna cu Nike, mutarea fiind anunţată oficială în cursul zilei de vineri, 5 aprilie.

UPDATE 14:10 Presa americană a aflat contractul pe care l-a semnat Naomi Osaka. Japoneza va primi 8,5 milioane de euro pe an, sumă de cinci ori mai mare decât cele 1,7 milioane de euro (plus bonusuri) pe care le încasează Simona Halep de la Nike.


Ştirea iniţială:

La finalul lui 2017, Adidas a "sacrificat-o" pe Simona Halep pentru a se îndrepta spre Naomi Osaka şi Jelena Ostapenko, iar titlul câştigat de japoneză la US Open 2018 a însemnat o lovitură imensă de imagine. Doar că la 206 zile distanţă de la momentul în care o răpunea pe Serena Williams şi devenea prima japoneză din istorie ajunsă pe numărul unu în lume, Naomi a refuzat noua ofertă a nemţilor! Adidas i-a pus pe masă zece milioane de dolari, sumă care o transforma în cea mai bine plătită jucătoare a momentului, dar Osaka a virat spre Nike.

"Sunt mândră să devin membră a familiei Nike şi încântată să mă implic în tot ceea ce Nike are de oferit. Nike are o istorie legendară şi abia aştept să fiu parte a acestor momente în anii mulţi care vor veni", a declarat Osaka, cea care i-a refuzat pe cei de la Uniqlo pentru a-şi lega cariera de gigantul american de pe piaţa de echipament sportiv.

"Ce primire, mulţumesc!", a scris Naomi, pe Twitter, alături de poze în care apare lângă vedetele din NBA LeBron James şi Kevin Durant.

Turneul de la Stuttgart, care va începe pe 22 aprilie, este primul în care liderul mondial va purta echipamentul Nike.



Simona Halep, Rafael Nadal, Serena Williams şi Maria Şarapova sunt câteva dintre cele mai mari nume pe care Nike le sponsorizează acum. Având în vedere piaţa de desfacere din Asia, pe care Naomi a luat-o cu asalt după ajungerea pe locul unu în lume şi titlurile de la US Open 2018 şi Australian Open 2019, e de aşteptat ca tânăra niponă să devină, curând, unul dintre pilonii companiei americane.

 

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.