Jannik Sinner a obținut o victorie convingătoare în fața lui Denis Shapovalov, scor 5-7, 6-4, 6-3, 6-3, în turul al treilea de la US Open.
Totuși, meciul a fost umbrit de gesturile lui Thierry Guibert, CEO-ul brandului de lux Lacoste.
CEO-ul companiei l-a susținut pe durata întregului meci pe Denis Shapovalov, tocmai din dorința de a-l vedea pe Jannik Sinner eliminat de la US Open înainte de o eventuală confruntare cu Novak Djokovic.
Sârbul colaborează cu brandul Lacoste din 2017, iar lanțul de haine și-a exprimat în numeroase rânduri bucuria și mândria de a colabora cu cel mai titrat jucător de tenis din istorie.
Totuși, gestul de a nu fi imparțial și de a dori eșecul italianului Sinner i-a făcut pe fani să se revolte împotriva lui Thierry Guibert. Acesta a stârnit numeroase comentarii în mediul online, acolo unde iubitorii tenisului și-au exprimat nemulțumirea față de lipsa de fair-play arătată de șeful renumitului brand.
Iată doar câteva dintre reacțiile fanilor, imediat după ce CEO-ul de la Lacoste și-a dorit ca Jannik Sinner să piardă meciul cu Shapovalov:
Novak Djokovic, considerat cel mai mare jucător din istoria tenisului, cel puțin din punct de vedere statistic, a ajuns în situația în care poate doborâ câte un record la aproape fiecare meci jucat.
Împotriva lui Zachary Svajda, în turul doi al US Open, pe care l-a învins cu 6-7(5), 6-3, 6-3 și 6-1, sârbul a obținut trei recorduri istorice dintr-o singură lovitură.
Concret, Novak Djokovic este jucătorul de tenis cu cele mai multe apariții în turul al treilea al Grand Slamurilor, cu 75 de meciuri în această fază, cu unul mai mult decât Roger Federer.
De asemenea, Nole e la egalitate cu elvețianul în fruntea clasamentului meciurilor câștigate pe hard la Grand Slam-uri (191), dar procentul său de victorii este mai bun în aparițiile în turul al treilea al US Open.
Ba mai mult, Djokovic a câștigat întotdeauna primele două meciuri jucate pe terenurile din Flushing Meadows.