Celebra platforma de streaming Netflix a „explodat” în ultimul trimestru din anul 2024, iar acest aspect se datorează în principal transmisiunilor sportive pe care le-a pus la dispoziția abonaților.
Conform unui raport distribuit chiar de Netflix și împrăștiat de prestigioasa publicație L’Equipe, faimoasa platformă beneficiază acum de nu mai puțin de 301.6 milioane de abonați.
Netflix este de câțiva ani buni una dintre cele mai urmărite platforme de streaming la nivel mondial, însă în 2024, americanii au izbutit să o ducă la un nou nivel.
Mai precis, în ultimul trimestru din anul recent încheiat, în care s-au înregistrat câteva statistici fabuloase, după cum arată raportul publicat recent de Netflix.
Jurnaliștii francezi de la prestigioasa publicație L’Equipe au analizat creșterea platformei de streaming și au observat că numărul abonaților de pe Netflix a sărit de pragul celor 300.000.000 de persoane. Mai precis, platforma beneficiază de aproximativ 301.600.000 abonați.
Însă, trebuie menționat că 19.000.000 de abonați s-au înscris pe platformă doar în ultimul trimestru din 2024, ceea ce reprezintă o creștere fulminantă pe parcursul a doar câteva luni.
Iar în mod evident, acest detaliu s-a tradus și în încasări record. Conform sursei citate, Netflix a înregistrat în perioada menționată o cifră de afaceri de 10.2 miliarde de dolari, ceea ce reprezintă o creștere de 16% față de aceeași perioadă din 2023. Și în ceea ce privește profitul net, acesta se ridică la suma de 1.9 miliarde de dolari, după cum informează presa din Hexagon.
Francezii sunt convinși că această creștere a fost posibilă doar datorită a două aspecte. În primul rând, platforma de streaming a înăsprit politica privind partajarea parolelor, astfel că un cont nu mai poate fi împărtășit de la fel de multe persoane. Iar în al doilea rând, transmisiunile sportive au contribuit și ele din plin la popularizarea platformei în rândul oamenilor de pretutindeni.
Aspectul din urmă menționat este confirmat de datele care s-au înregistrat imediat după lupta care i-a avut protagoniști pe Mike Tyson și Jake Paul. Conform sursei citate, nu mai puțin de 120.000.000 de utilizatori au fost conectați simultan în timpul transmisiunii în direct a bătăliei din data de 15 noiembrie 2024.
Acest lucru a provocat nu doar entuziasm în rândul angajaților companiei, ci și panică, deoarece Netflix a avut probleme serioase cu difuzarea galei Mike Tyson vs. Jake Paul, în special înaintea marelui meci.
Tot în 2024, pe Netflix a putut fi urmărit și un meci demonstrativ de tenis care i-a avut în calitate de protagoniști pe ibericii Rafael Nadal și Carlos Alcaraz. Evenimentul a fost intitulat „The Netflix Slam” și, de asemenea, a înregistrat o audiență impresionantă.
Și, nu în ultimul rând, Netflix a început să realizeze tot mai multe documentare care au la bază sporturi iubite la nivel mondial. Câteva exemple ar fi „Formula 1: Drive to Survive”, care are deja 6 sezoane și urmează să iasă la suprafață cu un al 7-lea, sau „Break Point”, care a avut două sezoane.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER