Medicamentul cu care Ana Maria Berbece susţine că a fost ”intoxicată” la echipa naţională de senioare!

23 mar 2018 4570 afişări Handbal
Medicamentul cu care Ana Maria Berbece susţine că a fost ”intoxicată” la echipa naţională de senioare!

Ana Maria Berbece (18 ani), una din cele mai talentate handbaliste ale generaţiei 1998-1999, traversează o adevărată dramă în aceste zile. La numai 4 luni distanţă de la cea mai frumoasă poveste a carierei, convocarea şi participarea în premieră la un Campionatul Mondial de senioare, turneul final din Germania, aceasta acuză nişte stări îngrozitoare.

Extrema dreaptă ar fi trebuit să fie astăzi în echipa naţională de tineret, care susţine la Cluj meciurile de calificare la Campionatul Mondial sub 20 de ani din Ungaria. Ana Maria Berbece a fost prezentată de selecţionerul Gheorghe Tadici ca o absenţă importantă a lotului din cauza unor probleme medicale, fără a dezvolta subiectul. Veştile şocante au fost oferite însă chiar de Ana Maria Berbece, atunci când a fost întrebată despre accidentare.

”Am fost intoxicată, a fost o doză mult prea mare cu o pastilă, fiindcă acuzam dureri de stomac. Mi-a provocat alergie la trei săptămâni de la administrare. Conform spuselor medicilor, ar fi trebuit să se elimine din organism în 1-2 luni.

Am rămas cu sechele în urma acestei alergii. Adică nu ştie nimeni ce se petrece cu organismul meu. Simptome groaznice, dureri de cap, alergii la nivelul pielii, peste tot pe corp, nu am cuvinte să explic, doar colegele de echipă ştiu în ce hal puteam să arăt, faţa mea, dacă mă vede cineva nu mă recunoaşte, este umflată, ce pot spune, îmi petrec majoritatea timpului stând în pat fiindcă nu rezist mult, atât. Nu doresc nimănui, în orice caz... Alergia aceea a provocat un întreg dezechilibru, despre care nu ştiu nimic. Mi se pare trist, oricum, că trebuie să trec prin asta, atât sănătatea mea suferă, forma mea sportiva şi faptul că pierd atât timp”, a declarat Ana Maria Berbece pentru Telekom Sport.

Tânără handbalistă a izbucnit, regăsindu-se într-o situaţie dramatică, disperată. Apropiaţi ai jucătoarei spun că Ana Maria se trezeşte de câteva zile cu capul umflat, e plină de pete, nu poate să deschidă nici ochii, trăieşte practic nişte momente groaznice. Cel mai grav este că nimeni nu i-a spus încă adevărata problemă medicală.

Tot calvarul a început la sfârşitul anului 2017, când i-au apărut pentru prima dată pete pe corp. Ea se afla în acea perioadă în cantonament cu naţionala de tineret la Zalău, dar a fost nevoită să plece pentru un control medical. În urma unor investigaţii, medicul care a consultat-o i-a transmis faptul că petele au apărut ca o reacţie adversă la furazolidon, medicamentul primit de handbalistă la echipa naţională în timpul Campionatul Mondial din Germania.

De atunci, Ana Maria Berbece a avut mai multe puseuri, au apărut şi alte simptome, starea ei medicală agravându-se în ultimele zile. ProSport a încercat să stea de vorbă cu medicul echipei naţionale, Florin Ciocoiu, după informaţiile apărute în spaţiul public, dar acesta a refuzat să comenteze: ”Nu are nicio legătură cu realitatea, îmi pare rău!”.

Ce este Furazolidon

Este un medicament antidiareic cu acţiune bactericidă. Este utilizat pentru tratamentul infecţiilor intestinale determinate de unele bacterii (enterite, enterocolite infecţioase şi toxiinfecţii alimentare produse de germeni sensibili la furazolidonă, dizenterii bacilare, lambliaza).

Ştiaţi că avem o pagină de Facebook dedicată handbalului? 

.

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.