Dacia Sandero este mașină cea mai bine vândută în Spania, iar prețul său este, fără dubii, principalul său argument de se dă „ca pâinea caldă”.
Ibericii dau acum verdictul despre acest model și spun care sunt cele 4 lucruri pozitive și cele 4 lucruri negative pe care trebuie să le iei în considerare când îl cumperi.
În acest an, Dacia Sandero este de departe mașină cea mai bine vândută în Spania, iar prețul său este principalul său argument de vânzare, depășește cu mult modele gen MG ZS, Renault Clio și SEAT Ibiza.
Presa spaniolă scrie despre modelul Dacia Sandero și scoate în evidență cele 4 lucruri pozitive, dar și cele 4 lucruri negative, pe care trebuie să le știi înainte să ți-o cumperi, scrie motor.es.
Are mai multe avantaje care i-au permis să devină regina pieței spaniole. Unele dintre ele sunt argumente de cumpărare pentru mulți șoferi.
Primul este foarte evident și probabil că sunteți deja familiarizați cu el. Sandero este una dintre cele mai ieftine mașini pe care le puteți cumpăra în Spania. Este, de asemenea, cea mai accesibilă din segmentul său: mașini mici sau segmentul B, cunoscute și sub numele de subcompacte.
Adevărul este că puteți cumpăra unul cu puțin peste 13.000 de euro, deși versiunea vârfului de gamă ajunge la aproape 18.000 de euro. Ce oferă Dacia Sandero pentru acest preț? Un raport bun preț/performanță, dacă totuși aveți niște limite. Concluzia este că, la cât costă, nu există altceva pe piață care să ofere la fel de mult.
Funcția ECO și motorul bicombustibil sunt alte puncte forte, deoarece în prezent în Spania doar Grupul Renault și partenerii săi oferă modele de segment B cu motoare bicombustibil și, prin urmare, funcția ECO a DGT, care permite conducerea fără restricții în orice oraș.
Motorul ECO-G de 100 CP de la Sandero permite utilizarea benzinei sau GPL, ceea ce, pe lângă beneficiul menționat anterior al etichetei ECO, permite economii de aproximativ 30% la combustibil.
În ceea ce privește condusul, Dacia Sandero este o mașină ideală pentru oraș, fiind foarte manevrabilă și plăcută de șofat. Surprinde prin fluiditatea și stabilitatea pe șosea, deși este evident că nu este un vehicul pentru „senzații tari”.
Chestiunea echipamentelor este oarecum complexă în cazul Daciei Sandero, deoarece este adevărat că versiunile de bază sunt rare în acest sens. În cazul în care alegeți versiunea de top, aveți la dispoziție dotări interesante, cum ar fi o cameră video pentru marșarier, acces fără cheie, climatizare automată și un ecran multimedia. În plus, acesta din urmă este funcțional și ușor de utilizat și este combinat cu comenzi fizice pentru elemente cheie, cum ar fi climatizarea.
/https%3A%2F%2Fwww.prosport.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F11%2Fdacia-logan-sandero-3-5.jpg)
Ca în cazul tuturor vehiculelor de pe piață există și aspecte în care Dacia Sandero ar putea fi îmbunătățită. De exemplu calitatea materialelor. Această bilă neagră este un lucru de care chiar și Dacia este conștientă și este, de fapt, este unul dintre factorii care influențează prețul foarte competitiv pe care îl oferă vehiculele mărcii românești.
Prezența materialelor plastice dure este covârșitoare, deși este adevărat și faptul că Dacia s-a îmbunătățit mult în acest sens în ultimii ani, iar modelul Sandero beneficiază de acest lucru.
La fel și izolația, insuficientă, ce permite transmiterea unui zgomot mai mare decât cel obișnuit provenit de la motor, evacuare și aerodinamică.
Într-o mașină subcompactă ca aceasta, performanța nu este deloc o prioritate, iar Sandero nu face excepție. Cu un motor de 100 CP, nu este chiar mașina ideală pentru depășiri sau urcarea pe șosele montane. Totodată, dacă doriți să folosiți GPL în mod regulat, reacția mașinii este mai lentă decât la benzină.
La fel și transmisia lasă de dorit la Dacia, astfel că și modelul Sandero are această hibă. Senzația la schimbarea treptelor de viteză este ciudată, cu schimbări lungi și oarecum ambigue, mai ales când revii în treptele inferioare.
Suspensia moale este o caracteristică în segmentul de vehicule din care face parte Dacia Sandero, însă acest lucru suferă din greu în viraje. Astfel că, pe șosele cu multe curbe sau la viteze mari, își pierde din suita de drum.