Pentru o excursie de vis nu ai nevoie decât de o motocicletă adecvată: BMW R1200GS

22 aug 2011 1093 afişări Auto-Moto
Pentru o excursie de vis nu ai nevoie decât de o motocicletă adecvată: BMW R1200GS Greu de doborât
GALERIE (3 de imagini) VEZI GALERIA

Pentru o excursie de vis nu ai nevoie decât de o motocicletă adecvată, un BMW R1200GS, de o hartă şi de determinare

La ora 09:00 dimineaţa, cu ochii încă plictisiţi şi cu pleoapele grele, leg ultimele bagaje de motor şi fac ultimele pregătiri.

Încalec şi pornesc la drum spre Piteşti. Până la ieşirea din Bucureşti a fost o miniaventură, cel puţin până m-am obişnuit cu dimensiunile motorului boxer. R1200GS se comportă exemplar în aglomeraţia urbană, foarte manevrabil, stabil şi stăpân pe sine. Cuplul de 120 Nm face mersul în "stop-motion" foarte confortabil. ABS-ul e impecabil şi ne oferă un confort şi o siguranţă sporite.

Într-un final, ies din Bucureşti şi mă îndrept pe autostrada spre Piteşti. Protecţia la vânt este excepţională, chiar şi pentru un pilot de aproape 1,90 m înălţime. R1200GS se aşază pe asfalt de parcă ar fi al lui. Din cauza confortului oferit, timpul trece imediat, iar eu mă găsesc în Piteşti. Într-o scurtă pauză de ţigară consult prognoza meteo şi mă înspăimânt: cod galben de inundaţii... Exact în direcţia în care mă îndreptam sau, mă rog, aveam de gând să mă îndrept.

După o scurtă analiză a situaţiei, fac stânga-mprejur şi mă îndrept înapoi spre Bucureşti. Din cauză că fizic şi psihic eram pregătit pentru o plimbare de weekend, am ocolit Bucureştiul pe centură şi m-am îndreptat spre Călăraşi. Cum autostrada mi se pare foarte plictisitoare pentru un motociclist, am ales să ajung la Călăraşi prin Olteniţa. Mai o groapă, mai un vânt lateral... R1200GS are grijă de pilotul lui şi nu se clinteşte din faţa pericolelor, cărora le face faţă incredibil de bine şi de uşor. După ce am traversat Dunărea cu bacul între Silistra şi Ostrov, mi-am continuat aventura spre Constanţa.



Pe drumurile unde asfaltul şi-a luat o vacanţă, suspensia asistată electronic face minuni şi oferă o călătorie fără prea multe zdruncinături. "Balaurul" de aproape 230 kg are o ţinută de drum impresionantă, care te face să îţi doreşti doar să nu se mai termine niciodată cei 20 de litri de benzină. În cele două zile disponibile, BMW R1200GS m-a purtat într-o excursie de aproape 2.000 de km. Citiţi întreaga aventură pe site-ul www.promotor.ro.


16.400 de euro
(TVA inclus) este preţul de la care porneşte un exemplar BMW R1200GS

Articol realizat de Cosmin Stoian

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.