Dacia a reușit să-i cucerească pe spanioli. Curg laudele pentru Jogger HEV, primul model cu motorizare hibridă al producătorului român de automobile.
Acesta a fost lansat în 2023 și a avut un succes fulminant. Drept dovadă, în decurs de un an a înregistrat nu mai puțin de 83.000 de comenzi și peste 50.000 de înmatriculări la nivelul întregii lumi.
Vorbim despre un crossover de familie care măsoară 4,55 metri lungime și dispune de trei rânduri de scaune, precum și un portbagaj generos, al cărui volum variază de la 595 la 1819 litri.
Potrivit eldesmarque.com, Dacia Jogger este un rival redutabil al tuturor SUV-urilor hibride și autoturismelor de familie, datorită prețului. Doritorii trebuie să scoată din buzunar 25.590 de euro.
Suma nu este deloc mare, dacă ne raportăm la concurenții direcți, Volkswagen Touran sau Ford Tourneo Connect. Concluzia ibericilor? Modelul brandului românesc merită din plin.
„Nimeni nu se pune cu Dacia asta. Dacă ai nevoie de o mașină cu spațiu, dar nu vrei un SUV, răspunsul este Dacia. Hibrid HEV, estetică crossover, șapte locuri și mai puțin de 26.000 de euro.
Dacia este obișnuită să deschidă noi uși, iar acum o face pentru a concura cu SUV-urile hibride și mașinile de familie cu șapte locuri. Aceste modele au de obicei prețuri ridicate, dar nu și în cazul firmei românești.
O demonstrează Jogger HEV , un model care combină tot ce e mai bun din mai multe lumi: spațiul unui minivan, estetica unui crossover, eficiența unui hibrid și caracterul practic al unei mașini concepute pentru familii numeroase. Toate acestea fără a cheltui o avere”, a scris sursa citată.
În altă ordine de idei, Dacia pregătește o adevărată lovitură strategică pentru chinezi, pe segmentul mașinilor electrice de buget, create în principal cu scopul de a fi rulate în orașe.
Noul model va purta, cel mai probabil, numele Evader și va fi 100% electric. Detaliul care atrage cel mai mult atenția rămâne, însă, prețul de achiziție: sub 15.000 de euro, după aplicarea ajutoarelor guvernamentale.
Având în vedere scopul pentru care a fost conceput, e de așteptat să nu impresioneze la capitolul autonomie. Totuși, ar urma să dispună de un pachet de baterii mai generos decât modelul Spring.
„Producția din Europa oferă garanții în ceea ce privește calitatea fabricației și, de asemenea, permite evitarea taxelor de import. Obiectivul este clar: să pună la dispoziție unul dintre cele mai accesibile vehicule electrice, fără a sacrifica autonomia sau echipamentele de bază”, au dezvăluit cei de la lemag.gueudet.fr.