Acasa » Alte Sporturi » Auto-Moto » Dacia Bigster Hybrid l-a lăsat mască pe un renumit jurnalist din Germania. A comparat-o cu Volkswagen Tiguan

Dacia Bigster Hybrid l-a lăsat mască pe un renumit jurnalist din Germania. A comparat-o cu Volkswagen Tiguan

Dacia Bigster Hybrid l-a lăsat mască pe un renumit jurnalist din Germania. A comparat-o cu Volkswagen Tiguan
Foto: dacia.md

Impresionat foarte mult de Dacia Bigster Hybrid, un reputat jurnalist german a comparat mașina cu Volkswagen Tiguan.

Motorul aspirat nou și un electromotor puternic l-au lăsat mască pe Matthias Malmedie, care s-a declarat de-a dreptul încântat e Dacia Bigster Hybrid 155.

Occidentalii sunt entuziasmați când află consistenţa Daciei Bigster Hybrid față de preţul cerut

Matthias Malmedie este unul dintre cei mai cunoscuți jurnaliști pe piața auto nu doar din Germania, ci la nivelul Europei. După ce ani de zile a avut o emisiune de specialitate la o televiziune din țara natală, acum și-a creat o comunitate imensă pe YouTube.

El a testat recent o Dacia Bigster Hybrid 155 şi a fost foarte impresionat, deoarece a descoperit o maşină consistentă. După ce a condus-o în Nurburgrind a putut să-și facă o părere vizavi de caracteristicile mașinii, inclusiv cu privire la preț, unul mult mai mic decât al unui VW Tiguan.

Dacia are sub capotă un motor aspirat nou de 1,8 litri şi 109 CP, plus un electromotor de 50 kW. Împreună pot furniza 155 CP când bateria e încărcată. Jurnalistul scoate în evidență că Dacia a putut pune amortizoare la capotă, în timp ce VW abia acum s-a gândit la ele.

Şoferul și pasagerul din dreapta lui își pot seta individual temperatura ideală în Dacia Bigster Hybrid 155

Trenul motopropulsor complet hibrid Bigster, cu 155 CP și 250 Nm de cuplu maxim⁶ oferă pornire dinamică 100% electrică și accelerare rapidă. cutia de viteze automată fără ambreiaj este inovatoare.

Bateria se reîncărcă în mișcare, folosind frânarea regenerativă și recuperarea energiei de decelerare pentru a obține până la 80% timpul de condus în oraș pe un vehicul complet electric.

TCe 140 CP combină un motor turbo pe benzină de 1,2 litri cu 3 cilindri de nouă generație bazat pe ciclul Miller (eficiență optimizată și pierderi de pompare mai puține) cu un sistem hibrid ușor de 48 V și o cutie de viteze manuală cu 6 trepte.

Sistemul hibrid sprijină motorul cu ardere în timpul pornirii și accelerării, optimizând modul de a conduce și reducând consumul mediu de combustibil (5,71 L/100 km) și emisiile de CO2 (129 g/km) cu 10%, în comparație cu un motor cu ardere de putere echivalentă.

Conform prezentării de pe site-ul oficial, Bigster împinge limitele cu dimensiunile pe care le propune. Are cel mai spațios spațiu pentru cap, cel mai mare spațiu pentru picioare oferit pasagerilor din spate și până la 667 de litri VDA pentru portbagaj.

Şoferul și pasagerul din dreapta lui își pot seta individual temperatura ideală. În spate, confortul este îmbunătățit cu două orificii de aerisire dedicate.