Când principiile valorează mai mult decât banii. Simona Halep a refuzat un contract de 2 milioane de dolari din partea unei companii de cosmetice

6 feb 2018 35610 afişări Comentează şi tu Sport Life
Când principiile valorează mai mult decât banii. Simona Halep a refuzat un contract de 2 milioane de dolari din partea unei companii de cosmetice

Sponsorii se înghesuie să semneze cu Halep după ce sportiva a început să domine tenisul mondial, dar Simona este foarte selectivă cu viitori parteneri, indiferent de cât de "grase" sunt ofertele.

Motivul pentru care Simona Halep pierde 2 miloane de dolari

O cunoscută companie de cosmetice din SUA i-a pus pe masă un contract de 2 milioane de dolari Simonei Halep, însă jucătoarea a ratat sponsorizarea dintr-un motiv care poate părea ciudat! Conform jurnaliştilor de la Libertatea, firma americană ar fi dorit să ia legătura în mod direct cu Halep, dar discuţiile nu au mai avut loc, deoarece managerul Virginia Ruzici se ocupă de toate negocierile cu sponsorii. Fosta tenismenă nu a acceptat să-şi încalce principiile în ciuda sumei tentante pe care ar fi încasat-o protejata ei, aşa că afacerea a picat.

Ce a declarat reprezentatul companiei de cosmetice

”Americanii nu vor să meargă mai departe până nu au un contact direct cu Simona. Potrivit politicii lor, ei au nişte întrebări specifice. S-a luat legătura cu Virginia Ruzici. A spus clar că nu sunt interesaţi dacă nu cunosc toate detaliile. Nu am apucat să-i mai prezentăm nimic, atâta timp cât a dat cu pas de la început”, a declarat un reprezentat al companiei de cosmetice pentru sursa citată. Virginia Ruzici se ocupă de contractele Simonei Halep încă de pe vremea când constănţeanca era mai puţin celebră, iar Halep are încredere neclintită în managerul ei.

Versiune selectata: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.