(P) Cea mai tare experienţă din UEFA Champions League: Heineken® a transformat în Home Bar-uri sufrageriile lui Marica şi Cabral

21 mai 2019 3657 afişări Diverse
(P) Cea mai tare experienţă din UEFA Champions League: Heineken® a transformat în Home Bar-uri sufrageriile lui Marica şi Cabral

La fiecare gol, s-a comentat aprins, cu satisfacţia celor care au cele mai bune locuri. În faţă. A fost o seară uimitoare. Fotbalul mare nu a văzut niciodată aşa ceva. Şi, ca să fie totul perfect, nu a fost vorba despre vreun bar exclusivist din oraş, deşi invitaţii erau unul şi unul. Ci chiar despre sufrageria lui Cabral, special transformată de Heineken® în Home Bar!

Seara meciului din semnifinalele UCL i-a adunat în sufragerie la Cabral pe Ciprian Marica, Vlad Petreanu, Cătălin Striblea, Nicolai Tand, Răzvan Fodor, Corina Caragea şi mulţi alţii. Iar pentru manşa retur, oaspeţii s-au adunat în living-ul lui Marica.

Heineken, unul dintre sponsorii celei mai importante competiţii de fotbal intercluburi, UEFA Champions League, urmărită anual de peste 1 miliard de oameni, a avut anul acesta o idee cu totul originală: să acorde şansa fanilor UCL de a urmări meciurile lor favorite direct de acasă, dar ca şi cum s-ar afla în cel mai tare bar din oraş, pe locuri VIP. De aceea, a decis să transforme în Home Bar-uri livingurile lui Ciprian Marica şi Cabral Ibacka, dar şi alte sufragerii, ale fanilor care s-au înscris în campania Home Bars lansată de Heineken.

Astfel, Heineken a decretat că fiecare meci din UEFA Champions League are momente de neratat (iar anul acesta chiar că nu s-a înşelat câtuşi de puţin!). Ca să fie sigur că nu pierzi nimic din fazele tari, Heineken® a transformat sufrageriile norocoşilor în Home Bar-uri - amenajate astfel încât fanii să aibă parte de o atmosferă demnă de Champions League: fără nici un fel de distragere, din partea nimănui.

Heineken® a venit acasă la fiecare dintre câştigători cu tot ce trebuie pentru ca livingul  să fie cu totul dedicat sportului: un sistem audio-video ultra performant, locuri VIP pentru toată lumea, cu canapele şi fotolii comode şi spaţioase, cu frigiderul, barul şi barmanul profesionist, şi, mai ales cu berea Heineken® preferată, la sticlă sau la draught, perfect rece, mereu la îndemână pe tot parcursul meciului.

Prietenii, desigur, nu au lipsit din peisaj, pentru ca experienţa să fie completă: meciurile cele mai tari sunt cele în care poţi comenta cu cei mai bun prieteni, te poţi bucura la unison de goluri, sunteţi doar voi cu glumele voastre, pe care le înţelegeţi cel mai bine. Şi, mai ales, când eşti acasă, te poţi manifesta în voie. Atmosferă, ce mai!

Pe drept cuvânt se poate spune că spectacolul de pe stadion s-a mutat în acest an în fiecare dintre Home Bar-urile Heineken®. Mai mult, ne-au dat idei şi nouă despre cum să ne pregătim pentru campionate de acum încolo. Pentru că au mare dreptate: până şi atunci când pare că nu se întâmplă nimic, se poate întâmpla orice.

Conceptul de la care a pornit ideea campaniei Home Bars din România a fost inspirat de campania globală Heineken® Share Unmissable Moments.

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.