OFICIAL | Liga Campionilor şi Europa League se văd, din vară, la Dolce şi ProTV. Telekom şi postul din Pache Protopopescu au cumpărat de la UEFA drepturile până în 2018. Cele două competiţii sunt acum transmise de Digi, Dolce şi TVR

23 dec 2014 25588 afişări Comentează şi tu Liga Campionilor
OFICIAL | Liga Campionilor şi Europa League se văd, din vară, la Dolce şi ProTV. Telekom şi postul din Pache Protopopescu au cumpărat de la UEFA drepturile până în 2018. Cele două competiţii sunt acum transmise de Digi, Dolce şi TVR

Începând din 2015, românii vor putea urmări meciurile din Liga Campionilor şi Europa League pe canalele TV Dolce Sport şi la ProTV.

Telekom Romania Communications a câştigat drepturile pentru TV, online şi aplicaţii mobile ale Ligii Campionilor şi ale Europa League destinate canalelor cu plată, iar meciurile vor putea fi vizionate pe patru canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4) şi două HD (Dolce Sport 1HD şi Dolce Sport 2HD). Drepturile pentru meciul „free to air", destinat posturilor fără plată, au fost cumpărate de Pro TV. Surse din piaţă spun că postul din Pache Protopopescu a oferit o sumă mai mare decât valoarea contractului actual dintre TVR şi firma care vinde drepturile TV în numele UEFA. Pentru contractul pe ultimii trei ani, TVR ar fi plătit 3 milioane de euro.

Reţeaua Dolce are, potrivit propriilor estimări, 1,3 milioane de abonaţi în România dintr-o piaţă de circa 7,2 milioane, ceea ce înseamnă 18% din total.

Vă prezentăm comunicatul de presă integral care certifică achiziţionarea drepturilor pentru Liga Campionilor şi Europa League de către Dolce Sport.


COMUNICAT DE PRESĂ
DATE    23 decembrie 2014
Bucureşti


Dolce Sport, singurele canale TV care vor transmite următoarele 3 sezoane ale UEFA Champions League şi UEFA Europa League.

Telekom Romania Communications a câştigat drepturile exclusive pentru TV, online si aplicaţii mobile ale UEFA Champions League şi ale UEFA Europa League, pentru perioada 2015-2018. Astfel, dintre canalele de televiziune cu plată din România, cele Dolce Sport vor fi singurele care vor difuza cele mai importante competiţii fotbalistice intercluburi din Europa.

Cele mai mari staruri ale fotbalului mondial vor putea fi văzute, în următoarele 3 sezoane, în meciurile transmise pe toate canalele Dolce Sport (4 canale SD şi două canale HD), dar şi prin platforma Telekom TV Web & Mobile (mai multe detalii despre modalitatea de înregistrare şi pachete sunt disponibile aici ). Drepturile includ difuzarea tuturor meciurilor, inclusiv UEFA Super Cup, în direct sau în reluare, precum şi rezumatele de la miezul nopţii din fiecare competiţie şi magazinele săptămânale.

„Ne bucurăm să aducem încă o veste bună pentru microbişti în preajma sărbătorilor de iarnă. Ne-am propus de la început să construim un canal de sport de calitate, de aceea UEFA Champions League şi UEFA Europa League au fost în oferta noastră încă de la apariţia Dolce Sport, în 2010. Prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile, clienţii noştri se pot bucura de o experienţă nouă şi unică urmărind meciurile celor două competiţii internaţionale – de oriunde, pe orice tip de ecran şi exclusiv pe Dolce Sport ,” a declarat Vlad Enăchescu, directorul general al Dolce Sport.

Despre Dolce Sport
Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania, prezentă pe piaţă din 2010, şi-a obişunit clienţii cu un conţinut de calitate şi exclusiv, transmis pe 4 canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4) şi două HD (Dolce Sport 1HD şi Dolce Sport 2HD). Programele acestor canale pot fi urmărite şi prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile.

Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou şi dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate şi personalizate pentru o comunitate vastă de clienţi, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicaţii, astfel încât clienţii să beneficieze de o experienţă completă şi inedită: servicii de voce şi date mobile 3G şi 4G, telefonie fixă tradiţională, internet de mare viteză şi televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum şi conţinut de înaltă calitate şi exclusivităţi. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluţii IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive şi mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienţi pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe şi peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse şi servicii fixe, comunicare mobilă, Internet şi IPTV pentru consumatori şi soluţii ICT pentru clienţi din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de ţări şi are circa 229.000 angajaţi la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro  în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.


 

 

 

Versiune selectata: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.