FOTO şi VIDEO | Greşelile de arbitraj au umbrit El Clasico! Ion Crăciunescu a explicat fază cu fază. Real privată de un "penalty de abecedar". Bale ar fi trebuit eliminat

7 mai 2018 4068 afişări Spania
FOTO şi VIDEO | Greşelile de arbitraj au umbrit El Clasico! Ion Crăciunescu a explicat fază cu fază. Real privată de un "penalty de abecedar". Bale ar fi trebuit eliminat

Barcelona şi Real Madrid au încheiat la egalitate, 2-2, golurile fiind marcate de Luis Suarez (10) şi Messi (52), respectiv Cristiano Ronaldo (14) şi Gareth Bale (73). Dar, au existat mai multe faze controversate, iar fostul mare arbitru internaţional, Ion Crăciunescu, le-a analizat.

În minutul 45, Messi a primit "galben" pentru intrarea asupra lui Sergio Ramos. "E un atac imprudent. Cartonaşul galben e binemeritat. Cu piciorul din faţă se duce la minge, dar cu cel din spate îl loveşte fără minge. Decizia e corectă, şi eu dădeam galben. Are şi intensitate", a spus Crăciunescu la Digi Sport.

 



Apoi, după faultul lui Messi, Bale a intrat cu talpa direct pe gamba lui Umitit: "Faultul lui Bale e un atac imprudent, indiscutabil, fără nicio intenţie de a juca mingea. Fără doar şi poate, e imprudent, nu violent, pentru că nu are intensitate. E o intervenţie de cartonaş indiscutabil. Unii ar spune că, prin faptul că se duce cu talpa pe gamba adversarului, devine violent, dar nu este. Dacă avea intensitate mai mare, atunci vorbeam de roşu, indiscutabil".



Pe finalul primei reprize, în al treilea minut de prelungiri, Sergi Roberto a încasat roşu direct pentru faultul asupra lui Marcelo, iar Barcelona a rămas cu un om mai puţin pe teren. "Regulamentul spune că un jucător loveşte sau încearcă să lovească un adversar, trebuie să fie eliminat. Indiferent că e o lovitură cu piciorul ca pe maidan, o lovitură de pumn care îl atinge sau nu pe adversar sau o lovitură cu capul. Nici eu nu îmi dau seama dacă îl loveşte sau nu. Puţini oameni ar putea spune acest lucru, judecând după aceste imagini. Eu îl văd că se duce cu pumnul drept şi îl atinge cu pumnul pe faţă pe adversar. Nu a fost una năprasnică, dar regulamentul spune că şi intenţia se pedepseşte. Lovirea cu pumnul a unui adversar este un comportament violent, fără discuţie".

Messi a înscris pentru 2-1, în minutul 52, dar la faza precedentă, Suarez a comis un fault asupra lui Varane, gest nesancţionat. "E un fault clar, Suarez loveşte piciorul lui Varane. Fault în atac. Un arbitru nu are cum să greşească aici. Nu îi înţeleg pe arbitri la astfel de greşeli, decât dacă sunt limitaţi".

 

Versiune selectată: mobil / standard

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.