Acasa » Fotbal Extern » CM 2010 Africa de Sud » Finală istorică la TV

Finală istorică la TV

În Spania și Olanda, finala Cupei Mondiale a stabilit un record de audiență. Practic, toată lumea s-a uitat Conform estimărilor, finala Spania - Olanda (1-0) a fost urmărită de aproximativ 760 de milioane de telespectatori. În Spania, Telecinco și CanalPlus au dat lovitura cu finala de la Johannesburg, înregistrând recordul de audiență all-time: 85,9% share, echivalentul a 15,6 milioane de telespectatori. Isteria din Spania este pusă însă în umbră de fanii olandezi rămași acasă. Conform măsurătorilor, postul Nederland1 a avut 90,6% share (8,5 milioane de telespectatori). Punând la socoteală și vizionările publice, rezultă un procentaj uluitor: în Olanda, aproape toate televizoarele din țară au fost acaparate de fotbal. Germania (ZDF: 71% share, 25,1 mil.), Franța (TF1: 63% share, 14,1 mil.), Anglia (BBC+ITV: 66% share, 18,4 mil.) și Italia (RaiUno+Sky: 61% share, 13,4 mil.) completează lista țărilor europene unde finala a făcut audiență bună. În România, TVR a făcut 17,8% rating pe mediu urban, echivalentul a 3,3 milioane de telespectatori.
12 iul. 2010, 22:54, Fotbal Extern
Finală istorică la TV

În Spania și Olanda, finala Cupei Mondiale a stabilit un record
de audiență. Practic, toată lumea s-a uitat

Conform estimărilor, finala Spania – Olanda (1-0) a fost
urmărită de aproximativ 760 de milioane de telespectatori.

În Spania, Telecinco și CanalPlus au dat lovitura cu finala de la
Johannesburg, înregistrând recordul de audiență all-time: 85,9%
share, echivalentul a 15,6 milioane de telespectatori. Isteria din
Spania este pusă însă în umbră de fanii olandezi rămași acasă.
Conform măsurătorilor, postul Nederland1 a avut 90,6% share (8,5
milioane de telespectatori). Punând la socoteală și vizionările
publice, rezultă un procentaj uluitor: în Olanda, aproape toate
televizoarele din țară au fost acaparate de fotbal. Germania (ZDF:
71% share, 25,1 mil.), Franța (TF1: 63% share, 14,1 mil.), Anglia
(BBC+ITV: 66% share, 18,4 mil.) și Italia (RaiUno+Sky: 61% share,
13,4 mil.) completează lista țărilor europene unde finala a făcut
audiență bună. În România, TVR a făcut 17,8% rating pe mediu urban,
echivalentul a 3,3 milioane de telespectatori.