Edi Iordănescu este la un pas să aducă la Legia Varșovia un jucător de bandă și un număr 10, în contextul în care l-a cerut la echipă pe Ianis Hagi.
Transferul mijlocașului român nu mai este însă o opțiune pentru gruparea poloneză, deoarece băiatul „Regelui” a cerut un salariu prea mare, de un „alt nivel financiar”.
Edi Iordănescu l-a dorit în mod expres pe Ianis Hagi la Legia Varșovia, însă se mulțumește cu alți doi jucători, o extremă și un număr 10.
Aducerea internaționalului român nu mai este însă o opțiune pentru gruparea poloneză, deoarece băiatul „Regelui” solicită un salariu mult prea mare, de un cu totul „alt nivel financiar”.
Legia se pregătește să-i legitimeze pe mijlocașul defensiv Damian Szymanski de la AEK Atena și pe Henrique Arreiol de la Sporting Lisabona B.
„Legia este încă în căutarea unui jucător de bandă și de preferat și a unui număr zece, pentru că aceasta este una dintre marile dorințe ale lui Edi Iordănescu.
De exemplu, Ianis Hagi ar fi un astfel de profil, dar Edi Iordănescu a precizat că este vorba despre un alt nivel financiar”, a spus jurnalistul Tomasz Wlodarczyk, citat de Transfery.info.
Fiind jucător liber de contract, Ianis Hagi vrea un bonus important la semnătură: 1.000.000 de euro, plus un salariu pe măsură, sumele vehiculate depășind posibilitățile Legiei. În ciuda acestui aspect, polonezii speră că fotbalistul român își va diminua pretențiile financiare în cazul în care nu își va găsi rapid un nou angajament.
/https%3A%2F%2Fwww.prosport.ro%2F%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F06%2FIanis-Hagi-1400x870.jpeg)
FOTO: captura YT@ AS
Aflat în România în ultima perioadă, acolo unde s-a pregătit alături de Farul Constanța, Ianis Hagi se bucură de timpul liber petrecut alături de familia sa, dar și de afaceri.
Ultimul business, un magazin cu ochelari de lux, l-a deschis împreună cu fiica lui Gică Popescu. Locația inaugurată inițial în București, și-a deschis un nou sediu și în stațiunea Mamaia.
„Momentan suntem concentrați pe gama ochelarilor de soare. Era un gol pe piața din România pentru un brand de genu. Credem că am adus ceva nou, fresh, sperăm să le placă oamenilor.
De aceea am și lansat aici, pe Calea Victoriei, să poată să vină toată lumea, să probeze, să vină să bea și câte o cafea, să-și facă și niște poze. Sperăm să prindă bine”, a spus Maria Popescu.