David și Victoria Beckham au clădit un adevărat imperiu imobiliar, care se întinde pe trei continente. Vilele și conacele pe care le dețin valorează peste 150 de milioane de euro.
Cei doi formează, de altfel, unul dintre cele mai bogate cupluri ale planetei. Potrivit unei actualizări recente ale acestui top, averea de peste 500 de milioane de euro le-a asigurat un „salt” de 24 de poziții.
Datorită afacerilor și contractelor de imagine, periodic le intră în conturi sume de-a dreptul amețitoare. Dacă fostul fotbalist colaborează cu branduri precum Adidas, BOSS, Haig, Armani sau Maserati, partenera sa de viață se dedică propriei companii de modă, care creează ținute pentru o mulțime de celebrități precum Eva Longoria, Kim Kardashian și Gwyneth Paltrow.
În perioada în care David evolua pentru Real Madrid, întreaga familie locuia într-o superbă vilă decorată în stil toscan. După transferul în Statele Unite ale Americii, la LA Galaxy, „acasă” le-a devenit o altă proprietate impozantă, de 1.250 de metri pătrați.
Aceasta se află în Beverly Hills și dispune de șase dormitoare, nouă băi, plus o cameră special amenajată pentru Victoria, astfel încât să-și poată desfășura liniștită activitatea.
În acel moment, portofoliul lor imobiliar abia începea să se dezvolte. A urmat apartamentul din Dubai, situat la 800 de metri înălțime, chiar în clădirea Burj Khalifa – dotată cu patru piscine, o bibliotecă privată, un salon pentru fumători, un magazin alimentar și restaurante de lux – , apoi penthouse-ul aflat în emblematicul turn One Thousand Museum din Miami, unde locuitorii se pot bucura de un centru acvatic, un centru spa cu servicii complete, sky lounge și heliport.
Tot peste ocean, David Beckham și soția sa dețin un conac de peste 70 de milioane de dolari, care oferă o priveliște de neuitat, ținând cont că este amplasat chiar pe mal. Mai exact, pe celebrul North Bay Road.
Pe de altă parte, tensiunile apărute în sânul familiei, din cauza lui Brooklyn și a soției sale, Nicole, ar putea face ca brandul Beckham să aibă de suferit. Fanii s-ar fi așteptat la postări de susținere pe rețelele de socializare, dar n-a fost cazul până acum.
„Când aceste semnale lipsesc, oamenii nu presupun neutralitate, ci tensiune. Brandul Beckham este rănit în momentul de față, dar nu distrus. Ar ajuta o fotografie pe rețelele de socializare sau măcar să recunoască faptul că toate familiile au suișurile și coborâșuri”, a explicat Matt Navarro, consultant social media.