Acasa » EURO U21 2025 » Arbitrul olandez, o nouă decizie șocantă și controversată: l-a eliminat direct pe Vladislav Blănuță. Spania U21 a marcat apoi două goluri în câteva minute

Arbitrul olandez, o nouă decizie șocantă și controversată: l-a eliminat direct pe Vladislav Blănuță. Spania U21 a marcat apoi două goluri în câteva minute

14 iun. 2025, 21:02, EURO U21 2025
Arbitrul olandez, o nouă decizie șocantă și controversată: l-a eliminat direct pe Vladislav Blănuță. Spania U21 a marcat apoi două goluri în câteva minute
Arbitrul central Sander van der Eijk. Foto: Sport Pictures

Arbitrul olandez van der Eijk l-a eliminat pe Vladislav Blănuță în meciul România U21 – Spania U21, pe final, iar ibericii au reușit imediat să înscrie de două ori.

Formația „tricolorilor” conducea cu 1-0 în minutul 84, după reușita superbă a lui Louis Munteanu din startul partidei, când atacantul legitimat la FCU Craiova, în Liga 2, a avut o intervenție puternică asupra unui adversar, cu talpa pe tibie. Arbitrul nu a stat prea mult pe gânduri și i-a arătat cartonașul roșu fotbalistului care intrase pe teren cu opt minute în urmă, când i-a luat locul marcatorului nostru.

Vladislav Blănuță, eliminat în România U21 – Spania U21! Ibericii au marcat imediat, de două ori

La numai un minut după ce Vladislav Blănuță a văzut cartonașul roșu din partea arbitrului olandez, Mikel Jauregizar a prins un șut de zile mari, din afara suprafeței de pedeapsă, și a restabilit egalitatea.

Pe fondul imboldului de moment, Spania U21 a mai „așteptat” doar trei minute pentru a mai puncta o dată, de această dată prin Roberto Fernandez Jaen, care a reluat din apropierea liniei porții.

După ce Spania U21 a preluat conducerea, nervii au cedat pe banca tehnică a României, unde unul dintre membrii staff-ului nostru a văzut cartonașul roșu pentru reacția avută.

Anterior, în minutul 63 al meciului, arbitrajul olandezului a avut parte de alte critici din partea României, după ce a refuzat să dea un penalty care a părut că e clar chiar și din tribună. Atunci, Ovidiu Perianu a tras la poartă din numai câțiva metri, iar balonul l-a lovit în mână pe unul dintre fotbaliștii ibericilor, care se aruncase disperat pentru a bloca. Cu toate că faza a părut una extrem de clară, arbitrul din Țările de jos a ales să nu dicteze lovitură de la 11 metri în favoarea echipei noastre. De menționat este că arbitrii din camera VAR nu au intervenit.