Așa cum Prosport a anunțat încă de acum o lună, colaborarea dintre Universitatea Cluj și Alexandrion Group s-a întrerupt în momentul în care societatea cu capital grecesc a dorit ca numele companiei să se regăsească în denumirea echipei, în schimbul unei sponsorizări de 100.000 de euro anual, lucru neacceptat de oficialii echipei ardelene.
Site-ul Universității a postat astăzi și dovada că Alexandrion a cerut acest lucru.
„Negocierile dintre oficialii „U” Cluj și conducerea Alexandrion Group s-au întins pe durata a câteva săptămâni și au fost întrerupte în momentul în care s-a solicitat schimbarea denumirii clubului. Alexandrion Group a condiționat implicarea ca sponsor prin modificarea numelui în „U Cluj Alexandrion”, lucru inacceptabil. U Cluj este o echipă cu o istorie de 95 de ani și o tradiție pe măsură. Identitatea acestui club nu poate fi nici clonată și nici modificată”, scrie în comunicatul oferit de Universitatea.
Ne calificăm la EURO 2024
Vezi rezultate
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER